تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه شاد «پنجره ها» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سهیل سلیمانی تهیه کننده و کارگردان مجله تلویزیونی«پنجره ها» گفت: شعار این برنامه "برای خندیدن، برای با هم بودن است" و بر آنیم در این برنامه فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

وی افزود: در این مجله تلویزیونی 3 آیتم گفتگو در قالب گفتگوی کارشناسی، مجری مهمان و گفتگوی ویژه داریم.

سلیمانی بیان داشت: در گفتگوی کارشناسی از کارشناسان قضایی، سلامت و... دعوت شده و در آیتم گفتگوی مجری مهمان، مجری برنامه خودش مهمان را دعوت می کند که مهمان از چهره های نام آشنا همچون احترام برومند، فواد بابان و... خواهند بود و با مهمان حول محور زندگی ، خاطره بازی و نگاه به دوران تحصیلی گفتگو می کند.

وی خاطرنشان کرد: در گفتگوی ویژه برنامه مجید واشقانی به عنوان مجری برنامه با مهمان اصلی که از بازیگران، سیاستمداران و یا از ستاره های بی نام نشان از دل مردم  به گفتگو می نشیند که این گفتگو در بستر زندگی و آموخته هایشان خواهد بود.

 این تهیه کننده اظهار داشت: «پنجره‌ها» دارای آیتم‌های مختلفی از جمله کودکانه، شهرفرنگ، راپورت، گرامافون، شهرقصه، کندو، سکانس زندگی، پلک، حرفه خبرنگار، خاطره‌های بامزه، نیش، قلق، چهره‌ها، تقویم تاریخ، تن‌دُرُست(تلنگر)، روستا(قریه)، 361 درجه، جمعه‌بازار(انباری)، استایل و...است که در برنامه های مختلف  پخش می شود.

وی اضافه کرد: در آیتم «سکانس زندگی»، فرازهایی از سکانس های خاطره انگیز فیلم های سینمایی همراه با موسیقی پخش می‌شود.همچنین در آیتم «گرامافون»، بازخوانی کارهای فاخر گذشته را خواهیم داشت.

سلیمانی تصریح کرد: آیتم«پاگشا» با 2 چهره همراه شده و به خانه های مردم می رود و در آیتم «جمعه بازار» وسایلی که در انباری ها یا گنجه ها وجود دارند و ممکن است کمتر مورد استفاده قرار گیرند، نشان داده شده و از مردم می خواهیم از این وسایل عکس بگیرند و به برنامه ارسال کنند تا این لوازم ارزش گذاری شوند.

وی ادامه داد: از دیگر آیتم های برنامه «شهر فرنگ» است که سری به موزه ها زده و به معرفی آنها می پردازد و سعی شده در این آیتم مردم را تشویق به آمدن به موزه و آشنا شدن با تاریخچه این اماکن کند.همچنین از آیتم های دیگر برنامه «پنجره ها» می توان به نشان دادن پشت صحنه برنامه های شبکه آموزش سیما اشاره کرد.

گفتنی است، مجله گفتگومحور «پنجره ها» پنجشنبه شب ها ساعت 22 و جمعه ها صبح ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه شاد «پنجره ها» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..