تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب قاتل اهورا در دادگاه غیر علنی / زمان صدور حکم مشخص شد +عکس

وکیل پدر اهورا پس از جلسه دادگاه از جزئیات این جلسه به خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش شما نیوز ، صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده اهورا در دادگاه کیفری یک استان گیلان به ریاست قاضی لسانی برگزار شد.

بهروز عزیزی فرد، وکیل اولیای دم اهورا پس از جلسه دادگاه گفت: قسمتی از این جلسه به صورت علنی و قسمتی به صورت غیرعلنی برگزار شد و طبق گفته قاضی پرونده تا یک هفته دیگر حکم صادر خواهد شد.
وکیل اولیای دم اهورا در ادامه بیان کرد: متهم در جلسه دادگاه سعی در انکار اتهامات خود داشت و ادعا می کرد که اعترافات وی تحت فشار بوده است اما تمام شواهد و نظریات موجود در پرونده خلاف این را به وضوح ثابت می کند و چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در قسمتی از جلسه دادگاه در خصوص نحوه قتل اهورا مدعی شد که یک ضربه به او زده است و منکر قتل شد این در حالی است که نظریه پزشکی قانونی ثابت می کند 21 ضربه به سر اهورا وارد شده است.


عزیزی فرد در خصوص آخرین وضعیت شکایت از مادر اهورا نیز گفت: اتهامات وی به صورت جداگانه در حال رسیدگی است.


وی در پایان در خصوص تنها خواسته پدر اهورا بیان کرد: قطعا خواسته پدر اهورا اعدام در ملا عام متهم پرونده است.


روز 22 مهرماه سال جاری جنایت هولناکی در شهر رشت رقم خورد که بار دیگر نه تنها رشت بلکه کل کشور را در حیرت و ناراحتی فرو برد.


دراین جنایت هولناک پسربچه دو ساله به نام اهورا توسط ناپدریش در لاکان رشت پس از تجاوز وحشیانه با کوبیدن سر وی به دیوار به قتل رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب قاتل اهورا در دادگاه غیر علنی / زمان صدور حکم مشخص شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..