تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسان ترين و ارزان ترين شيوه برای درمان پوست چرب + دستورالعمل

لوسیون آب برنج ؛ دشمن پوست چرببه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تولید و ترشح چربی زیاد روی پوست مشکلی است که به واسطه تغییر در عملکرد غدد سباسه ایجاد می شود. غدد سباسه وظیفه تولید روغن های طبیعی را بر عهده دارند. این روغن ها علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست، سدی حفافظتی در برابر سموم و ترکیبات منفی و مضر محیط زیست ایجاد می کنند.

مشکل اینجاست که با تولید زیاد چربی در پوست، منافذ پوستی مسدود شده و به این ترتیب مشکلاتی مانند جوش های سرسیاه و آکنه بروز می کنند. علاوه بر این، سبوم بافت چربی دارد و به همین دلیل سطح پوست شروع به برق انداختن کرده و کثیف به نظر می رسد.

متاسفانه خیلی از افراد روش کنترل مازاد چربی را نمی دانند و برای مقابله با آن از محصولاتی استفاده می کنند که pH پوست را به خطر می اندازند.

به همین دلیل استفاده از محصولات طبیعی توصیه می شود، چون علاوه بر فرمول سبک آن، بدون ایجاد عوارض جانبی به کنترل چربی پوست کمک می کنند. خوشبختانه لوسیون آب برنج خواصی دارد که مازاد چربی را از بین می برند و پوست را به طور عمقی تغذیه می کند.

لوسیون آب برنج برای رفع مازاد چربی پوست

نخستین بار خانم های ژاپنی بودند که فواید آب برنج برای پوست را کشف کردند، چون متوجه شدند در مزارع کشت برنج دست هایشان بسیار نرم می ماند. برنج یک ماده غذایی است که در همه جای دنیا پیدا می شود و در بین غلات جایگاه ویژه ای دارد. این ماده غذایی خواص زیادی نیز دارد و علاوه بر انرژی رسانی به بدن نیازهای آن را نیز تامین می کند.

اگرچه شهرت اصلی برنج برای تامین نیازهای داخلی بدن است اما می توان از آن در زمینه زیبایی پوست نیز بهره برد. امروزه چندین کمپانی از برنج در جهت تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین کرم های ضدچروک استفاده می کنند، چون خواص آن باعث احیای سلول های پوستی می شود.

امروزه با وجود محصولات آرایشی بهداشتی متنوع که در سطح جهان تولید و مصرف می شود، اکثر افراد از خواص زیبایی برنج غافل هستند در حالیکه از صدها سال پیش در فرهنگ شرقی از این ماده به عنوان ماده ای جوان کننده استفاده می شد.

گفته می شود کشف خواص زیبایی برنج مدیون خانم های ژاپنی است که در شالیزار کار می کرده اند. آنها متوجه شدند پوست دست هایشان بعد از کار کردن در شالیزار بسیار نرم می شود.

امروزه برنج یک دوست خوب برای زیبایی ما است، چون مواد مغذی آن ظاهر پوست را به طور محسوسی بهبود می دهد. لوسیون آب برنج نه تنها کثیفی سطح پوست را تمیز می کند، بلکه باعث کاهش مازاد چربی و بهبود جوش های سرسیاه می شود.

استفاده از این لوسیون طبیعی به تنظیم pH طبیعی پوست صورت کمک کرده و علائم مشکلات مزمنی همچون آکنه کیستی، اگزما و پسوریازیس را بهبود می دهد. آب برنج همچنین به عنوان یک محصول روشن کننده پوست توصیه می شود، چون باعث کاهش لکه های قهوه ای روی پوست می شود.

روش تهیه و استفاده از لوسیون طبیعی آب برنج

لوسیون طبیعی آب برنج یک محصول جایگزین است که در مقایسه با محصولات صنعتی فاقد ترکیبات شیمیایی افزودنی است. این لوسیون یک ماده آرایشی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که سلول های پوست را احیا می کند و به این ترتیب چین و چروک و دیگر نشانه های پیری را کاهش می دهد.

شما می توانید این لوسیون طبیعی را وارد برنامه روزمره خود کرده و حتی چندین مرتبه در روز از آن استفاده کنید. ترکیبات فعال و طبیعی موجود در برنج منافذ پوست را تمیز کرده و سبوم زیاد را که عامل براقی صورت است از بین می برد.

مواد لازم برای تهیه لوسیون آب برنج

برنج با کیفیت و طبیعی 5 قاشق غذاخوری(معادل 100 گرم)

آب 1 لیوان(معادل 250 میلی لیتر)

روش تهیه و استفاده

یک لیوان آب را بجوشانید و سپس زیر آن را خاموش کنید. بهتر است آب را داخل ظرف گودی بریزید. برنج را داخل آب بریزید و روی آن را بپوشانید. اجازه دهید برنج به مدت 30 دقیقه در آب استراحت کند. سپس در ظرف را برداشته و هم بزنید و در نهایت محلول را صاف کنید. این لوسیون طبیعی را داخل شیشه بریزید و در آن را ببندید.

استفاده کردن از این لوسیون بسیار ساده است. به این ترتیب که ابتدا آرایش صورت خود را پاک کرده و با آب و صابون خنثی بشویید. می توانید از ژل های پاک کننده نیز استفاده کنید. پنبه را به این لوسیون آغشته کرده و به صورت بزنید.

بهتر است پنبه کاملا خیس باشد تا پوست صورت به خوبی مرطوب شود. با پنبه یا نوک انگشت تمیز لوسیون را به خورد پوست بدهید و بگذارید تا روی پوستتان عمل کند.

نیازی به آب کشی پوست نیست، چون به خوبی جذب آن می شود. این کار را صبح قبل از آرایش و شب قبل از خواب تکرار کنید. اگر تصور می کنید صورتتان بیش از اندازه چرب است می توانید این کار را سه تا چهار مرتبه در روز انجام دهید.

همانطور که مشاهده کردید تهیه لوسیون از برنج کار بسیار ساده ای بوده و نیاز به ترکیبات گرانقیمت ندارد. این لوسیون یک قابض فوق العاده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است. این کار را به طور روزانه انجام داده و از خواص آن استفاده کنید.

منبع: تبیان


انتهای پیام/

چگونه با اب برنج یک لوسیون شگفت‌انگیز برای پوست بسازیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسان ترين و ارزان ترين شيوه برای درمان پوست چرب + دستورالعمل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..