تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل بدبینی ها به زیدان و رئال را نمی فهمم

ژابی آلونسو، هافبک سابق کهکشانی ها در گفتگویی با مارکا به دفاع از عملکرد زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش شما نیوز ، آلونسو معتقد است رونالدو دوباره در روزهای مهم و سرنوشت ساز فصل به داد رئال مادرید خواهد رسید.

 

عملکرد زیدان: "وی دارای شایستگی های فراوانی است زیرا همه چیز را مدیریت کرده و بازیکنان را در لحظات مهم متمرکز کرده است. رئال برنده لیگ قهرمانان و دیگر عناوین شده و من نمی دانم چرا این همه بدبینی در مورد او وجود دارد."

 

 

 

 

شرایط رونالدو: "مانند همیشه، مطمئن هستم رونالدو در لحظات تعیین کننده فصل با تمایل و اشتیاق فراوانی برای ادامه روند گلزنی و فتح عناوین حضور خواهد داشت."

 

خداحافظی بوفون از تیم ملی: "قطعا اتفاق ناراحت کننده ای بود اما او همه کار در فوتبال کار کرد اما فوتبال هم باعث خوشحالی و هم باعث اندوه فراوان می شود. بوفون یک قهرمان است و به همین دلیل همه او را تحسین می کنند."

 

شرایط رئال در ادامه فصل: "من خوش بین هستم زیرا بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند. بارسلونا دو امتیاز از دست  داده و به زودی باید به سانتیاگو برنابئو سفر کند. همچنین نیمه دوم فصل می تواند به شکل متفاوتی شروع شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، لیگ دوباره حساس خواهد بود و از نظر من این اتفاقات رخ می دهد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل بدبینی ها به زیدان و رئال را نمی فهمم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..