تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن و رادیو ایران همزمان با آغاز هفته وحدت

ویژه برنامه شبکه رادیویی قرآن و رادیو ایران همزمان با آغاز هفته وحدت به گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی قرآن و رادیو ایران همزمان با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند که تقدیم شنوندگان خواهد شد.

رادیو قرآن همزمان با آغاز هفته وحدت ویژه برنامه «طلوع مهربانی» با محوریت وحدت و همدلی از دیدگاه قرآن به سمع شنوندگان می رسد. این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کننگی مونا توسلی از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۰ به صورت زنده  روی آنتن خواهد رفت. برگزاری و پخش زنده محفل انس با قرآن در مرکز سیستان و بلوچستان شهر زاهدان و مرکز کردستان شهر سنندج از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه، پخش سلسله ابتهالات نبوی در برنامه «سراج منیر» ساعت ۱۸:۲۰ ( ۱۰ تا ۱۶ آذرماه)، پخش سخنرانی حضرت آیت الله شجاعی با موضوع شخصیت پیامبر اسلام (ص) در برنامه «تجلی نور» هر شب ساعت ۱۷:۴۰ (۱۱ تا ۱۷ آذرماه) از جمله ویژه برنامه های این شبکه در هفته وحدت است.

برنامه  صبحگاهی «مهر تابان» نیز از شنبه ۱۱ آذرماه با پرداختن به موضوع خوش خلقی» به استقبال هفته وحدت می رود. این برنامه کاری از گروه تلاوت و محافل رادیو قرآن است که با اجرای کارشناسی هادی صلح جو و تهیه کنندگی و سردبیری سیدنورالدین سجادی و محمد سلیمی از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود. میزگرد «اشراق» با موضوع «قرآن و پیامبر(ص)» و «وحدت از دیدگاه قرآن» با حضور دکتر قربانعلی، به تهیه کنندگی مونا توسلی ساعت ۲۱:۱۰ تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می شود.

پخش ۱۹ نمایش قرآنی (با محوریت آیات قرآن) روزهای زوج ساعت ۱۲:۴۰ از دیگر برنامه های رادیو قرآن در هفته وحدت است.« قفل ساز ۱»، «پیامبر رحمت»، «نان و انار»، « ستاره باران» از جمله  نمایش هاست. میان برنامه اشاره (معرفی کتاب) نیز در هفته وحدت کتاب هایی با موضوعاتی متناسب با این ایام را خدمت شنوندگان معرفی می کند که علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند هر روز ساعت ۱۴:۴۰ شنونده  این برنامه باشند.

جمعه ۱۰ آذرماه همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، دعای ندبه نیز به صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو قرآن خواهد شد.

«کوی نشاط» ویژه هفته وحدت پخش می شود

به مناسبت هفته وحدت آیتم های جدیدی هر شب از «کوی نشاط» رادیو ایران شنیده می شود.

آیتم های جدیدی همچون «بزرگ فامیل» با اجرای رضا ناجی، «شیرین و فرهاد» با اجرای فرهاد بشارتی و مریم شایسته، «مجلس خواستگاری» و «تربیون آزاد» طراحی شده است. ضمن اینکه ترانه های مختلفی هم به مناسبت هفته وحدت اجرا خواهند شد.

«کوی نشاط» از دهم تا پانزدهم آذر ،هر شب ساعت 19:30 تا 20:30 به تهیه کنندگی مهدی ساعی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن و رادیو ایران همزمان با آغاز هفته وحدت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..