تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت ۲ محیط‌بان در بابل با تفنگ شکاری/ انتقال مجروحان به بیمارستان

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به تیرخوردگی ۲ محیط‌بان در بابل با تفنگ شکاری، گفت:‌ هر ۲ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

به گرارش سرویس حوادث جام نیـوز، مجتبی خالدی در گفت‌وگویی، در ارتباط با جزئیات دو مصدوم تیرخوردگی محیط‌بان در بابل اظهار داشت: ساعت 21:01 شب گذشته طی تماسی از بیمارستان هفده شهریور مرزیکلا با مرکز اورژانس 115 بابل مبنی بر درخواست آمبولانس، نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: دو محیط‌ بان در حین انجام وظیفه در درازکلا اطراف شهرک صنعتی بخش بابل‌کنار از طرف شکارچی غیرمجاز با تفنگ شکاری دچار مصدومیت شدند که نیروهای اورژانس 115 پس از دریافت این گزارش بلافاصله در محل حضور یافتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: تکنسین‌های پایگاه هلیدشت مصدومان را به بیمارستان مرزیکلا اعزام کردند که پس از آن برای ادامه درمان دو مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافتند.

گفتنی است، یکی از محیط‌بان‌ها از ناحیه قفسه سینه سمت چپ و یکی دیگر از ناحیه دو پا دچار آسیب‌دیدگی شده است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت ۲ محیط‌بان در بابل با تفنگ شکاری/ انتقال مجروحان به بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..