تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارفه جانشین موقت مشحون در فدراسیون بسکتبال

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون بسکتبال امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ،‌ در شرایطی که چند روز از استعفای محمود مشحون به دلیل قانون منع به کارگیری از بازنشسته ها در سمت های دولتی گذشته، روز گذشته وزارت ورزش نصرالله پریچهره را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد.


صبح امروز با حضور شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، نصرالله پریچهره لحظاتی قبل بر مسند سرپرستی فدراسیون بسکتبال ایران نشست.


جانشین موقت محمود مشحون اعلام کرده به زودی انتخابات این فدراسیون را برگزار خواهد کرد. حتی صحبت هایی مبنی بر اینکه از هفته آینده ثبت نام از کاندیداها آغاز می شود و کمتر از ۴۰ روز دیگر انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد، مطرح شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارفه جانشین موقت مشحون در فدراسیون بسکتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..