تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین مجموعه مستند به زودی از شبکه یک پخش می‌شود

پخش بزرگترین مجموعه مستند تاریخ تلویزیون ایران به زودی از شبکه یکبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ بزرگترین مجموعه مستند تاریخ تلویزیون ایران به زودی از شبکه یک سیما نمایش داده می شود.

این مستند «خشت بهشت» نام دارد که بزرگترين مجموعه مستند تاريخ تلویزیون ايران است. مجموعه اى كه در چهل شهر ايران و جهان از قاره‌هاى مختلف، رابطه متقابل انسان و فضاى پيرامونش را از منظر بررسى فلسفه و حكمت، دو مفهوم زيبايى و زشتى در قالب آسيب شناسى، جامعه‌شناسى توسعه شهرى و اهميت حفظ تنوع زيست فرهنگى بررسى مى‌كند.

تهيه كننده و كارگردان این مستند که مراحل پايانى توليد خود را طى مى كند،"رامين حيدرى فاروقى" است.

او متولد سى و يكم ارديبهشت ١٣٤٥ تهران و دانش آموخته كارشناسى كارگردانى سينما و كارشناسى ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر ودانشجوى دكتراى فلسفه ى هنر است.

مجموعه مستند «خشت بهشت» کاری از گروه « فرهنگ، تاريخ و هنر» شبكه يك سيماست که در دی ماه ١٣٩٦ از این شبکه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین مجموعه مستند به زودی از شبکه یک پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..