تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی ژاپن از آزمایش موشکی کره شمالی

۶۳۸۱۵۲

۳۵۲۷  بازدید

ژاپن اعلام کرد که بعید نیست موشک شلیک شده از کره شمالی در دریای ژاپن در محدوده منطقه اقتصادی این کشور فرود آمده باشد.

خبرگزاری ایرنا: ژاپن اعلام کرد که بعید نیست موشک شلیک شده از کره شمالی در دریای ژاپن در محدوده منطقه اقتصادی این کشور فرود آمده باشد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، کره شمالی امروز به وقت محلی یک فروند موشک بالستیک جدید از جنوب پیونگ یانگ به سمت شرق شلیک کرد.


«شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن با تشکیل جلسه شورای امنیت ملی این کشور خواستار جمع آوری اطلاعات مربوط به آزمایش موشکی کره شمالی شد.


خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی ساعاتی پیش اعلام کرد که این موشک از استان «پیونگان جنوبی» و به سمت شرق شلیک شده و ارتش کره جنوبی و آمریکا در حال اوضاع بررسی اوضاع هستند.


وزیر وحدت کره جنوبی نیز روز سه شنبه اعلام کرد که کشورش فعالیت های غیرعادی کره شمالی را تحت نظر دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی ژاپن از آزمایش موشکی کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..