تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون در انتظار پاسخ مربی آمریکایی حدادی

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی از اعزام احسان حدادی به جزیره کیش برای آغاز اردوی تدارکاتی خبر داد.

به گزارش شما نیوز ،به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی در خصوص بررسی وضعیت اردویی، تمرینات و مربی احسان حدادی عصر امروز با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون، تیمور غیاثی، هاشم صیامی واحسان حدادی پیگیری شد.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در این خصوص اظهار داشت: جلسه امروز در مورد تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب مربی و برگزاری اردوهای تدارکاتی احسان بود و با توجه به مکاتبات قبلی با مک ویلکینز، مربی پیشنهادی حدادی نیز بحث و گفت‌وگو شد. تمام خواسته‌های او در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و شکر خدا مشکل خاصی وجود ندارد و فقط منتظر پاسخ نهایی مربی آمریکایی او هستیم.

وی افزود: تا چند روز آینده حدادی به همراه ایگور مزگوف، ماساژور و فیزیوتراپ روسی برای تمرینات راهی کیش می‌شود و تا دریافت پاسخ ویلکینز تمرینات خود را در آنجا پیگیری می‌کند. پس از توافق نهایی با او مراحل جدید تمرینات و اردوهای حدادی نیز با توجه به کمپ‌های مورد نظر آغاز خواهد شد و اردوهای تدارکاتی و آماده‌سازی پرتابگر طلایی آسیا برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز پیگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون در انتظار پاسخ مربی آمریکایی حدادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..