تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه

ساعت 24- ارتش ترکیه مواضع نیروهای کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» را در شمال این کشور هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

ارتش ترکیه مواضع نیروهای کُرد سوریه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» را در شمال این کشور هدف قرار داد.

به نوشته شبکه المیادین، ارتش ترکیه شامگاه سه‌شنبه مواضع نیروهای دموکراتیک را در اطراف شهر عفرین واقع در شمال استان حلب سوریه به شدت هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای خود قرار داد.

دولت ترکیه، نیروهای عمدتا کُرد دموکراتیک سوریه را شاخه سوری گروهک «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) می‌داند و بارها از آمریکا به دلیل حمایت از این نیروها و تجهیز آن‌ها به سلاح‌های سنگین انتقاد کرده است.

یکشنبه این هفته رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه پس از تماس تلفنی دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود اعلام کردکه واشنگتن قول داده است تسلیح کردهای سوریه را متوقف کند که از سوی یک مقام آمریکایی تکذیب شد.

نیروهای دموکراتیک سوریه ماه گذشته بعد از آزادسازی شهر الرقه از دست داعش در میدان این شهر عکس عبدالله اوجالان، سرکرده پ.ک.ک را نصب کردند که موجب خشم آنکارا شد.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..