تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده مشهور در عروسی گرت بیل می‌خواند

۶۳۸۱۳۹

۲۶۵۱  بازدید

بیانسه قرار است خواننده 2 آهنگ در مراسم عروسی گرت بیل باشد.

خبرورزشی: گرت ‌بيل ستاره ولزي رئال‌مادريد قصد دارد براي مراسم عروسي خودش از «بيانسه» خواننده معروف آمريكايي دعوت كند.

بيل كه سال‌هاست با «اِما ريس جونز» نامزد كرده و 2 فرزند دختر به نام‌هاي «آلبا ويولت» و «ناوا والنتينا» هم از او دارد تصميم گرفته بهار سال 2018 مراسم ازدواج خودش را برگزار كند.

خواننده مشهور در عروسی گرت بیل می‌خواند

طبق گزارش روزنامه «سان» اين زوج مشهور يك مرتبه ديگر براي برگزاري جشن ازدواج خودشان برنامه‌ريزي كرده بودند و قرار بود اين مراسم در ايتاليا برگزار شود اما پدرِ همسر بيل زنداني شد و مراسم هم به تعويق افتاد.

گرت‌ بيل و اِما ريس جونز اين مرتبه هم تصميم دارند در ايتاليا مراسم ازدواج خودشان را برپا كنند و بيانسه براي اجراي اختصاصي 2 آهنگِ مورد علاقه اين زوج، 1/5 ميليون يورو دريافت مي‌كند. گرت و اِما پس از برگزاري مراسم در ايتاليا جشن كوچك ديگري هم در ولز خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده مشهور در عروسی گرت بیل می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..