تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات ویژه شبانه رزمندگان یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی + فیلم

عملیات ویژه شبانه رزمندگان یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگ میان یمن و عربستان با حمله رژیم سعودی به مواضع یمن آغاز شد و تاکنون ادامه داشته است. در پی این جنگ و کشتار، افراد بی‌گناه بسیاری از کشور یمن جا خود را از دست دادند و در ازا آن نیز تعدادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند. یمن توانست با استفاده از تسحیلاتی که از سوی کشورهای همسایه به دستش می‎رسید بسیاری از ادوات نظامی عربستان را منهدم کند. 

به تازگی نیروهای یمن در پی عملیاتی شبانه علیه مواضع متجاوزان سعودی، آنها را هلاک کرده واسلحه‌های مرگبار آنها چون ژ-3 را ضبط کند. 

ویدئوی زیر تصاویر سلاح‌های مزدوران سعودی توسط نیروهای یمن را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

ضبط سلاح  ژ-۳ از مزدوران سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات ویژه شبانه رزمندگان یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..