تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزرعه رنگین کمان را در گالری ایوان ببینید

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان نقاشی‌های قاسم محمدی است. این نمایشگاه که "مزرعه رنگین کمان " نام دارد، روز جمعه ۱۰ آذر ماه با نمایش نقاشی‌هایی از مناظر شهری افتتاح می‌شود.

قاسم محمدی متولد 1356 در شیراز و كارشناس رشته نقاشی از دانشكده هنرهای زیباست. محمدی پیش از این نمایشگاه‌های انفرادی در گالری ماه، گالری طراحان آزاد، گالری هما وگالری سیحون برگزار کرده و سابقه حضور در نمایشگاه‌های گروهی در گالری XVA-دبی، گالری James Gray - لوس انجلس، مقر یونسکو در بیروت و... را دارد.

مزرعه رنگین کمان را در گالری ایوان ببینید

محمدی در استیتمنت این نمایشگاه نوشته است : " اکنون به ژرفای درون/ علفی بی اندازه بلند قامت روان می شوم/ آن جا آدمی هم چون ملخی کوچک ظاهر می شود/ اما ، آن جا ملخان غول آسایند/ و از پرتگاه های بلند / و از نوک مناره های سبز گیاهان/ ما را به خود می‌خوانند/ این ها خاطرات انسانی از نوع دیگر است."

نمایشگاه "مزرعه رنگین کمان" ۱۰ تا ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۶ در گالری ایوان برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزرعه رنگین کمان را در گالری ایوان ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..