تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام «عادل مجللی» وظیفه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استخدام عادل مجللی قایقران گلستانی دارنده مدال مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی جزو وظایف مدیرکل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش شما نیوز ،غلامرضا امینی در گفتگو با مهر ، در خصوص مشکل اشتغال «عادل مجللی» قایقران گلستانی تیم ملی و دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: عادل مجللی یکی از برندهای قایقرانی ایران است و به وجود این جوان که توانست در مسابقات قهرمانی جهان مقام سوم را کسب کند افتخار می‌کنیم و امیدواریم در میادین بزرگ‌تری ماننند المپیک بدرخشد.

 

وی افزود: فدراسیون قایقرانی برای مجللی اسپانسر پیدا کرده و به این ورزشکار کمک می‌کند، اردوهای داخلی و خارجی هم برای آماده سازی حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برای وی تدارک دیده‌ایم.

 

وی ادامه داد: قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال بازی‌های آسیایی می‌تواند باشد و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم از قایقرانان حمایت می‌کنند.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: با همت وزارت ورزش و جوانان ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده‌اند به ترتیب در حال استخدام دولتی هستند و عادل مجللی هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند برای استخدام اقدام کند.

 

امینی ادامه داد: قایقرانانی مانند عباس صیادی در گیلان و مهسا جاور در زنجان از این امتیاز استفاده کرده‌اند و عادل مجللی هم باید خودش بخواهد تا استخدام شود.

 

وی تصریح کرد: استخدام مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی تبدیل به قانون شده و وزارت ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ کرده تا این ورزشکاران به ترتیب استخدام شوند.

 

امینی افزود: عادل مجللی هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده و صاحب دو امتیاز است.

 

وی یادآور شد: استخدام عادل مجللی از گلستان که دارنده مدال مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است جزو وظایف مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده و خود مجللی هم باید این موضوع را پیگیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام «عادل مجللی» وظیفه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..