تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیل باید حضور ایران در سوریه را بپذیرد

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اکنون زمان آن است که اسرائیل یاد بگیرد با حضور ایران در سوریه کنار بیاید.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از جویش پرس، گاوی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با اعضای کابینه امنیتی درباره ادعای خطر حضور ایران در سوریه پس از جنگ و معنای توافق آمریکا و روسیه برای آتش بس در جنوب سوریه گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه در این توافق آمده است، نیروهای تحت حمایت ایران می توانند در سوریه با فاصله پنج کیلومتری از مرزهای اراضی اشغالی حضور داشته باشند، گفت: اما این فاصله به اندازه تاثیرات منطقه‌ای توافق (آمریکا و روسیه)  مهم نیست چراکه اگر دولت ترامپ مسیر اوباما را دنبال کند و آینده سوریه را به دست روسها بسپارد، مشکلات بیشتری به وجود خواهد آمد.

پیش از این آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که این رژیم اجازه قوت گرفتن ایران در سوریه را نخواهد داد و نمی گذارد سوریه به جبهه‌ای علیه این رژیم تبدیل شود.

این در حالی است که مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند که حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و برای مقابله با تروریست ها و به درخواست دولت مشروع این کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیل باید حضور ایران در سوریه را بپذیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..