تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی مرگباری که جان دختر جوان را گرفت+عکس

سلفی مرگباری که جان دختر جوان را گرفتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تونی کلی دختری ۲۰ ساله اهل نیوزیلند بود که دوستانش او را به خاطر سفرهای متعدد و عکس های زیادی که او در این سفرها از خود می گرفت می شناختند. اما بالاخره این عادت کار دست او داد دو هفته قبل این دختر از پنجره طبقه دوم محل اقامتش در لندن سقوط کرد و کشته شد.

پس از سقوط از پنجره بلافاصله این دختر را به بیمارستان منتقل کردند، اما آسیب وارده به مغز او شدید بوده و تونی ۲۰ ساله در نهایت دچار مرگ مغزی شد. اعضای بدن او به چند بیمار در انگلستان اهدا شد و خانواده اش توانستند با ایجاد یک صفحه جمع آوری کمک مبلغ ۳۸ هزار دلار را برای بازگرداندن جسد او به نیوزیلند جمع آوری کنند.

در طی سالیان گذشته کم نبودند افرادی که به خاطر گرفتن عکس های سلفی دچار آسیب های جسمی شدید و گاهی منجر به مرگ شده اند. همه ساله اخباری منتشر می شود مبنی بر این که فردی به خاطر ثبت یک تصویر سلفی از مکانی بلند سقوط کرده یا به هر نحوی عامل ایجاد حادثه ای شده است.

به همین دلیل است که در برخی کشورها قوانینی برای این منظور وضع شده و گرفتن چنین عکس هایی در برخی مکان ها کاملاً ممنوع است. به طور حتم شکار هیچ صحنه جذابی ارزش از دست رفتن جان یک انسان را ندارد.

سلفی مرگباری که جان دختر جوان را گرفت

منبع:انتخاب

انتهای پیام/

مرگ به خاطر یک سلفی بی ارزش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی مرگباری که جان دختر جوان را گرفت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..