تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱.۱ کیلوگرم طلای قاچاق از یک مسافر

ماموران گمرک از بدن یک مسافر ورودی مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای قاچاق کشف کردند.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از گمرک، این مقدار طلا در قسمت های مختلف بدن این مسافر از جمله دور کمر چسبانده شده بود و این مسافر قصد داشت این مقدار طلای کار شده را به صورت غیر قانونی وارد کشور کند.

ماموران گمرک بازرگان در بازرسی و کنترل مسافران ورودی در مرز به این مسافر مشکوک و در بررسی های بیشتر به کمک تجهیزات کنترلی متوجه می شوند که در بدن این فرد اشیایی جاسازی شده و مسافر قصد داشته به صورت غیر قانونی وارد کشور کند. ماموران گمرک موفق شدند در بازرسی های بیشتر از این مسافر مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای کار شده کشف و ضبط نمایند.

این سومین بار است که ماموران گمرک بازرگان در طول یک ماه اخیر موفق به کشف طلای قاچاق می شوند. پیش از این ماموران گمرک مقدار ۴ کیلو طلای کار شده را در دو عملیات جداگانه کشف کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱.۱ کیلوگرم طلای قاچاق از یک مسافر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..