تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بازار غذای حلال به ۲ تریلیون دلار می‌رسد

برآوردهای انجام گرفته نشان می دهد صنعت حلال به سرعت در حال پیشرفت است و اندازه بازار آن تا سال ۲۰۲۲ میلادی به ۱.۹۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از ترید عربیا، مرکز توسعه اقتصاد اسلامی دوبی در گزارشی تحت عنوان وضعیت جهانی اقتصاد اسلامی و با نگاه به چشم انداز بازار جهانی حلال تا ۵ سال آینده در بخش مواد غذایی و نوشیدنی، خبر از رشد چشمگیر آن داد.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود صنعت حلال در سال ۲۰۱۶ میلادی به یک تریلیون و ۲۴۰ میلیارد دلار رسیده باشد که این رقم برای سال ۲۰۲۲ میلادی یک تریلیون و ۹۳۰ میلیارد دلار برآورد می شود.

غذای حلال بعنوان بزرگ ترین و متنوع ترین بخش در اقتصاد اسلامی محسوب می شود و فعالان اقتصادی جدیدی وارد این بازار شده اند و ارائه محصولات حلال از رشد قابل توجه و چشمگیری برخوردار بوده است. از جمله می توان افزایش تقاضا برای گوشت، آبنات، غذای های حاضری، چاشت ها و غذاهای کودک را در صنعت حلال نام برد.

در این گزارش آمده که هزینه مسلمانان در بخش مواد غذایی و نوشیدنی ها در حال افزایش است و تقریبا ۲ برابر شده است و این موضوع می تواند فرصت های مهمی را برای سرمایه گذاری و ایجاد برندهای مواد غذایی حلال در سطح جهان بوجود آورد.

همچین گفته می شود فرصت صنعت حلال همچنان با نوآوری و برندهای متمرکز بر مصرف کننده پیشروی می کند. برند های حلالی که مخاطبان اصلی را جذب می کنند و غذاهای حلال را به مخاطبان بیشتری می رسانند.

در چشم انداز جهانی اقتصاد اسلامی آمده که انتظار می رود مسلمانان در سال گذشته میلادی بر روی مواد غذایی و پوشاک، رسانه و سرگرمی، سفر، بخش دارویی و آرایشی بهداشتی به ترتیب ۲۵۴ میلیارد دلار، ۱۹۸ میلیارد دلار، ۱۶۹ میلیارد دلار، ۸۳ میلیارد دلار و ۵۷.۴ میلیارد دلار هزینه کرده باشند؛ در حالیکه برآورد می شود تا سال ۲۰۲۲ میلادی مسلمانان در بخش مواد غذایی و پوشاک، رسانه و سرگرمی، سفر، بخش دارویی و آرایشی بهداشتی به ترتیب ۳۷۳ میلیارد دلار، ۲۸۱ میلیارد دلار، ۲۸۳ میلیارد دلار، ۱۳۲ میلیارد دلار و ۸۲ میلیارد دلار هزینه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بازار غذای حلال به ۲ تریلیون دلار می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..