تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت وزير ارتباطات پيرامون صبحانه کاری اش در اتاق بازرگانی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به صبحانه کاری امروزش با هيات رئيسه  اتاق بازرگانی ايران از مهمترین دغدغه‌های فعالان اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه مرتبط با فعالیت وزارت ارتباطات در این جلسه مطلبی را به اشتراک گذاشت.

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صبح امروز، در یک صبحانه کاری میهمان اتاق بازرگانی ایران بودیم.
در این جلسه مفید؛ فعالین اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیان دیدگاههای خود در حوزه مرتبط با فعالیت وزارت ارتباطات پرداختند. دغدغه هایی چون:
لزوم رفع موانع توسعه کسب و کارهای نوپا
حمایت از بین المللی شدن این کسب و کارها
تعرفه‌های جدید اعلام شده و تاثیرات آن
حمایت از صنایع تولیدی در کشور
بررسی آخرین وضعیت جمهوری اسلامی ایران در شاخصهای بین المللی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
لزوم آزاد سازی فعالیتهای دولت و اعتماد به بخش خصوصی
طرح ثبت گوشیهای تلفن همراه (رجیستری)
در مقابل پاسخها و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح شد که البته به طور مفصل فرداشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری پس از اخبار ساعت ۲۲:۳۰ شبکه دو به آنها خواهم پرداخت"

 یادداشت وزير ارتباطات پيرامون صبحانه کاری اش در اتاق بازرگاني

انتهای پیام/

پست جهرمی در خصوص صبحانه کاری اش در اتاق بازرگانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت وزير ارتباطات پيرامون صبحانه کاری اش در اتاق بازرگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..