تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «کاتی و ستاره» به روزهای دیگر موکول شد

بیتا منصوری تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «کاتی و ستاره» به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با این ترافیک اکران که هنوز برخی از فیلم های جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران نشده اند، بعید می‌دانم اتفاق مثبتی در راستای نمایش «کاتی و ستاره» در این بازه زمانی رقم بخورد.

وی افزود: البته اگر بخواهند به رونق سینمای کودک کمک کنند و اکران این نمونه فیلم ها تداوم داشته باشد تا شاهد خالی ماندن سینماها در طول سال از این نوع فیلم ها نباشیم، مسئولان سینمایی باید تمهیداتی بیندیشند که قطعا خروجی خوبی خواهد داشت.

گفتنی است؛ «کاتی و ستاره» به کارگردانی رضا مجلسی و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری است. این فیلم فضای فانتزی دارد و در مورد موجوداتی است که از سیاره دیگری به زمین آمده اند.

«کاتی و ستاره» فیلمی در حوزه کودک است که بخش اعظم آن در شمال کشور و بقیه در تهران فیلمبرداری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «کاتی و ستاره» به روزهای دیگر موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..