تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند HTC U11 به آپدیت اندروید 8 مجهز شد

گوشی هوشمند HTC U11 به آپدیت اندروید 8 مجهز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ماه آگوست، شرکت HTC به کاربران خود قول داد که تا پایان سال 2017 گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی U11 را به سیستم عامل اندروید 8 اورئو آپدیت کند.

حال پس از گذشت قریب به 3 ماه، شرکت اچ تی سی به وعده خود عمل کرده است و در ابتدای ماه جاری ابتدا نسخه اندروید اورئو بتا را برای گوشی یو 11 در تایوان عرضه کرد و حال نوبت به آن رسیده است که این گوشی برای سایر کاربران جهان نیز به اندروید 8 آپدیت شود.

گفتنی است؛ آپدیت فوق در قالب یک فایل 1 گیگابایتی ارائه خواهد شد و کاربرانی که علاقه ای به دانلود این فایل از طریق بخش cellular data ندارند، می‌توانند این آپدیت را به صورت جداگانه نصب و دانلود نمایند.

انتهای پیام/

گوشی هوشمند HTC U11 به اندروید 8 آپدیت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند HTC U11 به آپدیت اندروید 8 مجهز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..