تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات مرد سالخورده عربستانی سیل زده توسط یک فیلیپینی + فیلم

لحظه نجات مرد سالخورده عربستانی گرفتار سیل توسط یک فیلیپینی + فیلم///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران شبکه های اجتماعی  به یک مرد فیلیپینی که اقدام به نجات یک مرد سالخورده عربستانی گرفتار شده در سیل کرده بود لقب قهرمان دادند. در حالی که مرد عربستانی در خودروی خود گرفتار سیل شده بود و هر لحظه امکان غرق شدنش می رفت  مرد فیلیپینی در اقدامی شجاعانه وارد آب شد و توانست جان او را نجات دهد.

این در حالی بود که گروه امداد و نجات جده در صحنه حادثه حضور داشتند اما برای نزدیک شدن به خودروی این مرد سالخورده  دچار دودلی شده بودند. او در این خصوص گفت : " نمی توانستم نظاره گر صحنه ای باشم که جان یک انسان در خطر باشد و کسی کاری انجام ندهد. بنابراین بدون معطلی به داخل آب پریدم و جان این مرد سالخورده را نجات دادم.

گفتنی است؛ ویدئوی لحظه نجات این مرد تبدیل به یکی از ویدئوهای پربازدید در شبکه های اجتماعی شده است.

 انتهای پیام/

مرد فیلیپینی با نجات مرد سالخورده در عربستان  لقب قهرمان گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات مرد سالخورده عربستانی سیل زده توسط یک فیلیپینی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..