تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض امیر عبداللهیان به نقض سيستماتيک حقوق بشر در بحرین +عکس

نبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیر عبداللهیان مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزیر امور خارجه با انتشار پستی در حساب توییتر خود از سازمان ملل متحد خواست تا به وضعیت نقض حقوق بشر در بحرین در خصوص حبس  آیت الله شیخ عیسی قاسم توجه جدی کند.

وی در این توییت نوشت:

"وضع جسمانی آيت الله عيسی قاسم وخيم گزارش شده است.سازمان ملل قبل از انفجار سياسی داخلی به وضعيت نقض سيستماتيک حقوق بشر در بحرين توجه جدی كند."

گفتنی است وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، بحرانی گزارش شده است. حبس خانگی و محدودیت‎های امنیتی علیه شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز بحرین بیش از هفت ماه است که ادامه دارد. مجمع حقوق بشر بحرین پیشتر اعلام کرده بود که «اقدامات امنیتی سختگیرانه در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم مانع از آن می شود که پزشکان مخصوص شیخ قاسم وضعیت سلامت وی را دنبال کنند.»

اعتراض امیر عبداللهیان به نقض حقوق بشر در بحرین

انتهای پیام/

واکنش امیرعبداللهیان به وخامت حال شیخ عیسی قاسم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض امیر عبداللهیان به نقض سيستماتيک حقوق بشر در بحرین +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..