تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر، به صرف یک برش کیک خوشمزه

۶۳۶۲۶۸

۱۲۷  بازدید

طعم این کیک با سس شکلات، فوق العاده است. پیشنهاد میکنیم این کیک را برای عصرانه های پاییزی خود تهیه کنید.

ماهنامه کیک و شیرینی: طعم این کیک با سس شکلات، فوق العاده است. پیشنهاد میکنیم این کیک را  برای عصرانه های پاییزی خود تهیه کنید.

مواد لازم لایه زیرین:تخم مرغ (به دمای محیط رسیده): 4 عدد شکر: 2 پیمانه روغن: یک پیمانه شیر (گرم): یک پیمانه پودر کاکائو: 4 قاشق سوپ خوری بیکینگ پودر: یک قاشق سوپ خوری آرد: دو و یک دوم پیمانه خامه: 200 گرم شکلات تلخ (خرد شده): 100 گرم  دسر، به صرف یک برش کیک خوشمزه
طرز تهیه:

تخم مرغ و شکر را در ظرف مناسبی با همزن به خوبی بزنید تا خامه ای و یکدست شود. روغن را اضافه و مخلوط کنید. شیر گرم را اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید. پودر کاکائو و بیکینگ پودر را اضافه و مخلوط کنید. آرد را به تدریج به مواد اضافه کرده و با دور ملایم همزن، مواد را مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را در یک قالب از قبل چرب شده بریزید و به مدت 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید.

برای حصول اطمینان از پخت کیک، خلالی چوبی در آن فرو کنید، در صورتی که تمیز بیرون آید، یعنی کیک پخته است. کیک را از فر در آورید و بلافاصله سس شکلات داغ را روی آن بریزید.

برای تهیه سس شکلات، خامه را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید. شکلات تلخ خرد شده را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات ذوب شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر، به صرف یک برش کیک خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..