تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت‌اللهی در تیم منتخب هفته روسیه

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با ارایه نمایشی موفق در دیدار تیم آمکار مقابل دینامو در ترکیب منتخب هفته لیگ روسیه قرار گرفت.

به گزارش شما نیوز ، سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی تیم آمکار روسیه که در جریان دیدار این هفته‌ی تیمش مقابل دینامو توانست زننده گل پیروزی‌بخش آنها باشد، موفق شد در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گیرد.


هافبک ملی‌پوش آمکار در دیدار مقابل دینامو با نمایشی موفق در خط  میانی این تیم، با گل خود توانست آنها را به سه امتیاز ارزشمند هفته هجدهم برساند و در نهایت در تیم منتخب هفته این کشور نیز قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت‌اللهی در تیم منتخب هفته روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..