تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"اوان" 93 درصد سود را افزایش دا&

شرکت مبین وان کیش با سرمایه ثبت شده 100.000 میلیون ریال اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت مبین وان کیش در دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال به ازای هر سهم 266 ریال سود خالص شناسایی کرد.

گفتنی است "اوان" در دوره 6 ماهه سال مالی قبل به ازای هر سهم 138 ریال سود محقق کرد که در مدت مشابه امسال 93 درصد آنرا افزایش داد. همچنین این شرکت در 12 ماهه سال مالی قبل به ازای هر سهم 443 ریال سود کنار گذاشت.

شرکت مبین وان کیش سود انباشته پایان دوره را در 6 ماهه امسال 27 میلیارد و 106 میلیون ریال شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش یافت.

برای ورود به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) به آدرس ذیل وارد شوید. 

@SENANewsAgency




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"اوان" 93 درصد سود را افزایش دا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..