تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با پیکان؛ امتحانِ آقا معلم از شفر

۶۳۷۴۸۸

۶۳۳  بازدید

به این استقلال باید امیدوار بود یا نه؟ شاید آمار این تیم از زمان حضور شفر نسبت به زمان حضور منصوریان بگوید که جواب این سوال مثبت است اما باید برای جواب دقیق و قطعی تا بعد از بازی این هفته صبر کنیم. استقلال- پیکان، دیداری است که می‌گوید جواب این سوال مثبت خواهد بود یا منفی.

وبسایت نود: به این استقلال باید امیدوار بود یا نه؟ شاید آمار این تیم از زمان حضور شفر نسبت به زمان حضور منصوریان بگوید که جواب این سوال مثبت است اما باید برای جواب دقیق و قطعی تا بعد از بازی این هفته صبر کنیم. استقلال- پیکان، دیداری است که می‌گوید جواب این سوال مثبت خواهد بود یا منفی.

اگر بخواهیم دقیق نگاهی کنیم باید بگوییم استقلال شفر نسبت به منصوریان هنوز پیشرفتی در سبک امتیازگیری نداشته است. شاید امتیازات بیشتر و گل‌های بیشتر حاصل این تغییر نیمکت باشد اما از آن سو حریفان ضعیف‌تر، فاکتوری است که این پیشرفت را زیر سوال می‌برد. یعنی این که استقلال شفر با حریفان ضعیف‌تری نسبت به استقلال منصوریان بازی کرده است.

در کل اگر مقایسه دو مربی را کنار بگذاریم را باید بگوییم که بردهای استقلال در این فصل مقابل تیم‌هایی بوده است که رتبه دورقمی در جدول دارند. تراکتور که منصوریان آن را شکست داد، سپیدرود که مک‌درموت سرمربی استقلال بود و گسترش و نفت تهران که به استقلال شفر باختند همه رتبه‌هایشان در جدول دورقمی است. شفر مقابل پرسپولیس و فولاد که رتبه‌های بهتری در جدول داشتند یک باخت و یک تساوی را بدست آورد. منصوریان هم قبل از او، به پارس جنوبی و پدیده باخت.

استقلال در سه بازی آخر نباخته و کلین‌شیت کرده و این‌طور به نظر می‌رسد که روی دور آرامش قرار گرفته است. برای متوجه شدن این که آیا این نظریه درست است یا نه باید منتظر بازی با پیکان بود. پیکان  تیم سوم جدول است و سنگ محک برای شفر که تیمش سه هفته است در آرامش به سر می‌برد. آیا سرمربی آلمانی اولین پیروزی تیمش مقابل تیم‌های تک‌رقمی را کسب‌ کرده و این آرامش را ادامه می‌دهد یا باز هم همه چیز به اول خط برمی‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با پیکان؛ امتحانِ آقا معلم از شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..