تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه گزینه سرمربیگری شهرداری ماهشهر

۶۳۷۴۸۷

۷۵۲  بازدید

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی به دست نیاورده است قصد دارد یک مربی سرشناس را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی به دست نیاورده است قصد دارد یک مربی سرشناس را به خدمت بگیرد.

مسئولان این تیم دو هفته قبل کوروش موسوی سرمربی این تیم را برکنار کردند و کوروش برمک دستیار او روی نیمکت نشست؛ اما بعد از دو شکست متوالی با مربیگری برمک حالا صحبت از جانشینی یک مربی با تجربه و نامدار است.

محمد مایلی کهن، فرهاد کاظمی و منصور ابراهیم زاده سه مربی مطرحی هستند که مسئولان شهرداری ماهشهر مذاکرات اولیه را برای سپردن نیمکت این تیم به آن ها آغاز کرده اند؛ حتی این خبر نیز منتشر شد که مسئولان شهرداری ماهشهر با محمد مایلی کهن به توافق نهایی رسیده اند که البته این خبر تکذیب و اعلام شد که او فقط یکی از گزینه های این تیم است. نکته قابل توجه دیگر اینکه منصورابراهیم زاده یکی دیگر از گزینه های ماهشهری ها درحال حاضر ایران نیست و شاید این موضوع کمی شانس او را برای نشستن روی نیمکت شهرداری ماهشهر کاهش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه گزینه سرمربیگری شهرداری ماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..