تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی خودروی فرمول یک رنو که در نمایشگاه خودرو تهران جلب توجه کرده است

مشخصات فنی خودروی فرمول یک رنو که در نمایشگاه خودرو تهران جلب توجه کرده است

دانش > فناوری - در نمایشگاه خودروی تهران خودروی مسابقه‌ای رنو که برای فصل ۲۰۱۷ فرمول یک استفاده می‌شده نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. این خودرو اما چه مشخصات فنی دارد؟

به گزارش خبرآنلاین،خودروي مسابقه‌اي رنو (فرمول يك 2017) با نام اختصاري «R.S.17» هم شناخته مي‌شود. اين خودرو نسبت به نمونه‌ قبلي يعني R.S.16 عريض و طويل‌تر است. بال‌هاي اطراف آن هم نسبت به يك مدل قبل، 25درصد بازتر شده‌اند كه حفظ تعادل را ساده‌تر و قدرت را بيشتر مي‌كند. دور موتور خودرو 15هزار دور در دقيقه است. فناوري جديدي كه در خودروي مسابقه به‌كار رفته باعث مي‌شود تا در زمان استارت به صرف انرژي كمتري نياز باشد كه از اين نظر رنو با مرسدس آلماني در رقابت است.



وزن اين غول سرعتي همراه راننده‌اش، حدود 722كيلوگرم است. اين خودروي فرانسوي كه سال گذشته توليد شده و ادعا مي‌شود توانايي رسيدن به جايگاه پنجمين خودروي مسابقه‌اي جهان را دارد، 822نيوتن متر گشتاور را توليد مي‌كند. رنوي مسابقه‌اي با دو موتور بنزيني و الكتريكي كار مي‌كند تا ثابت كند كه خودروهايي با سيستم برقي هم مي‌توانند در سرعت و قدرت با نمونه‌هاي بنزيني رقابت كنند. سيستم گيربكس تيتانيومي اين خودرو كه شش سرعته است، مي‌تواند به ازاي هر تن 1300اسب بخار قدرت توليد كند كه در ميان رقبايش كاملا استثنايي محسوب مي‌شود.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی خودروی فرمول یک رنو که در نمایشگاه خودرو تهران جلب توجه کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..