تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل تغییری در الگوریتم‌ جستجو اعمال نکرده است

به گزارش منابع روسی، گوگل در پاسخ به ابهام در رتبه‌بندی برخی سایت‌ها گفته است که تغییری در الگوریتم‌های خود نداده است.

مقاله‌ی مرتبط:

موسسه‌ی دولتی Roskomnadzor که مسئولیت بررسی خدمات اینترنتی در روسیه را بر عهده دارد، امروز، دوشنبه ۲۷ نوامبر اعلام کرد که گوگل به آن‌ها گفته است که الگوریتم موتور جستجوی خود را تغییر نداده است.

بر اساس آن‌چه در وبسایت این موسسه آمده است، گوگل این مطلب را در پاسخ به پرسش این موسسه در رابطه با دو رسانه‌ی RT و Sputnik عنوان کرده است.

گوگل اظهار نظر فوری در این رابطه نکرده است.

مدیر اجرایی شرکت آلفابت، در یک انجمن بین‌المللی در ماه جاری در پاسخ به سؤالی در مورد نمایش دادن مقاله‌های اسپاتنیک در گوگل گفته بود که این شرکت در نظر دارد به جای حذف از فهرست جستجو، اولویت کمتری برای «وبسایت‌هایی از این دست» قائل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل تغییری در الگوریتم‌ جستجو اعمال نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..