تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنبلاط خواستار آغاز گفت‌وگو میان ایران و عربستان شد

یک سیاستمدار با سابقه لبنان با درخواست از ایران و عربستان برای گفت‌وگو تاکید کرد که بدون ایران حل مشکلات و توقف جنگ بسیار دشوار است.

به گزارش شما نیوز ، ولید جنبلاط، رهبر حزب درونی لبنان ضمن درخواست از ایران و عربستان برای ‌آغاز گفت‌وگو تاکید کرد که طرح‌های اخیر عربستان برای مدرن سازی در صورتی که جنگ با یمن را ادامه دهد، امکان پذیر نخواهد بود.

او در پیامی توئیتری نوشت که دستیابی به یک حداقلی از یک توافق با ایران به ما توان و اراده بیشتری برای همکاری و عدم درگیری در اختلافات منطقه‌ای را می‌دهد.

به گزارش رویترز، سیاست‌های ضد ایرانی عربستان از زمان ولیعهد شدن محمد بن سلمان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: در صورتی که با ایرانی‌ها گفت‌وگو نشود، حل مشکلات و توقف جنگ بسیار مشکل خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنبلاط خواستار آغاز گفت‌وگو میان ایران و عربستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..