تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی شیلیو: نمی‌دانستم چطور پس از گلم شادی کنم

متیا دی شیلیو، مدافع یوونتوس پس از اولین گلی که در دوران فوتبالش به ثمر رساند، مدعی شد که حتی نمی‌دانسته چطور خوشحالی کند.

به گزارش شما نیوز ، دی شیلیو صد و هفتاد و سومین بازی اش را روز گذشته انجام داد و موفق شد اولین گلش در طول این بازی ها را با یک شوت دیدنی از فاصله 20 متری به ثمر برساند. پس از بازی او مدعی شد که حتی نمی‌دانسته پس از گلش چطور خوشحالی کند.

 

 

 

او گفت:" گلزنی در این بازی حس فوق العاده ای داشت و من حتی نمی‌دانستم چطور خوشحالی کنم. تمام هم تیمی هایم به سمتم دویدند، حتی بوفون که تمام طول زمین را دوید که من را به آغوش بکشد. لحظه بسیار احساساتی بود ولی دیدن بوفون در آن لحظه حس خیلی خوبی به من داد. شب خیلی خوبی بود. آنها گفتند که من باید برای تمام تیم شام بخرم!"

 

دی شیلیو در تابستان از میلان به یووه پیوست و گاهی مورد انتقاد هواداران قرار می‌گیرد. او در ادامه گفت:" شاید به خاطر اینکه هیچگاه مصدومیت و زخمی برایم به وجود نیامده، هواداران می‌گویند کم کاری می‌کنم.  شاید به دو یا سه زخم دیگر نیاز دارم. حداقل دو سال است که به صورت اختصاصی تمریناتی انجام می‌دهم و اعتقاد دارم که تمرین سفت و سخت، جواب می‌دهد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی شیلیو: نمی‌دانستم چطور پس از گلم شادی کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..