تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم‌نامه همکاری ترکیه، ایران و قطر در حوزه تسهیل حمل و نقل

یادداشت تفاهم همکاری تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کالا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزرای اقتصادی ترکیه و قطر امضا شد.

به گزارش شما نیوز ،این تفاهم سه جانبه با عنوان «تسهیل حمل و نقل و ترانزیت» میان نیهات زیبکچی، وزیر اقتصاد ترکیه و شیخ احمد بن جاسم آل ثانی، وزیر اقتصاد قطر و محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در تهران امضا شد.
این تفاهم‌نامه در حوزه حمل و نقل ترکیبی، دریایی و زمینی است و زمینه را برای همکاری های اقتصادی و گسترش مبادلات تجاری میان سه کشور فراهم می کند و براساس آن ایران به عنوان کشور ترانزیتی دو همکار دیگر را به هم نزدیک می کند.

این تفاهم‌نامه همچنین به منظور افزایش کارآیی، کاهش زمان و هزینه های سه کشور منعقد و همچنین به تشکیل کارگروه مشترکی اشاره شده است که وظیفه دارد سالانه سه بار در کشورهای عضو تشکیل جلسه بدهد و در همه زمینه ها برای تسهیل تجارت و حمل و نقل فعالیت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم‌نامه همکاری ترکیه، ایران و قطر در حوزه تسهیل حمل و نقل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..