تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن 7 کیلوگرم انواع سکه و میخ از شکم مقصودخان!+ تصاویر

پزشکان هندی هفت کیلوگرم انواع فلزات را از شکم مردی که به سبب درد شدید معده به بیمارستان مراجعه کرده بود، خارج کردند.

به گزارش شما نیوز ، پزشکان هندی در کمال ناباوری 263 سکه و 100 میخ را از شکم مردی که به سبب مسمویت غذایی و درد شدید معده به بیمارستان مراجعه کرده بود، خارج کردند.

 «مقصود خان» جوان 35 ساله ای است که در پی بروز دردهای شدید شکمی به بیمارستان مراجعه کرد. پزشکان در ابتدا بیماری وی را مسمومیت حاد غذایی تشخیص دادند. ولی با انجام آندوسکوپی متوجه وجود فلزات عجیبی داخل معده وی شدند. صدها سکه، یک و نیم کیلوگرم میخ، ده ها تیغ اصلاح، تکه های شیشه، سنگ و یک قلاب 15 سانتی متری زنگ زده، محتویات معده این مرد هندی را تشکیل می داد!

پزشکان بیمارستان «سانجی گاندی» در ایالت مادیا پرادش، هند به محض مشاهده این اجسام در شکم مقصود خان، او را تحت عمل جراحی قرار دادند و حدود 7 کیلوگرم آهن و مواد خارجی از معده وی خارج کردند.


دکتر پریانک شارما، رئیس تیم جراحی بیمارستان درباره وضع عمومی این بیمار گفت: او از درد معده شکایت داشت. برای همین نخستین اقدام ما انجام آندوسکوپی بود. آنچه می دیدیم باورکردنی نبود. همه ما از وجود آن همه سکه، میخ و مهره داخل شکم این بیمار شوکه شده بودیم. برای اولین بار در طول فعالیت حرفه ای است که بیماری در این شرایط می بینم. به عقیده من، این مرد مشکل روانی دارد، چراکه یک انسان عاقل چنین کاری انجام نمی دهد.


مقصود خان یک راننده موتور سه چرخ است و پزشکان معتقدند او گاهی اوقات سکه هایی که از مسافران می گرفته را می بلعیده است.


یکی از همراهان مقصود خان به رسانه ها گفت: او از افسردگی رنج می برد و از چند ماه پیش به بلعیدن فلزات روی آورده بود. از سه ماه گذشته با افزایش حجم فلزات داخل شکمش، درد معده او نیز شدت گرفت.


حال عمومی مقصود خان خوب است. او تصمیم گرفته از این س از خوردن اشیا غیرقابل هضم خودداری کند.


در سال 2015 نیز یک مورد مشابه گزارش شد که بر اساس آن پزشکان 40 سکه، 150 میخ و چندین پیچ و مهره از شکم یک کشاورز 34 ساله خارج کردند.


تاکنون علت فلزخوری در میان برخی از انسان ها کشف نشده است. با این حال گفته می شود افسردگی حاد یکی از دلایل فلزخوری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن 7 کیلوگرم انواع سکه و میخ از شکم مقصودخان!+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..