تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه

۶۳۶۹۱۹

۶۵۶  بازدید

ماهنامه سفره ایرانی: این لقمه های ریز و خوشمزه را به راحتی و در کمترین زمان میتوانید تهیه کنید و به عنوان پیش غذا در میهمانی ها سرو کنید.

مینی تارت تست، عصرانه ای دلچسب


بیتا منوچهری

مواد لازم:


نان تست: 6 عدد تخم مرغ: یک عدد ژامبون (خردشده): 3 ورقه پنیر چدار (خردشده): یک ورقه فلفل قرمز (پودر شده): به مقدار لازم پیازچه (خردشده): یک عدد برگ جعفری (خردشده): برای سرو  ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه


طرز تهیه:


نان های تست را با قلب گرد برش داده و با وردنه پهن کنید. آنها را در قالب های مافین از قبل چرب شده قرار دهید.


تخم مرغ، ژامبون، پنیر چدار و پیازچه خردشده را با هم مخلوط کرده و فلفل قرمز اضافه کنید. این مخلوط را درون نان های تست داخل قالب ها پخش کنید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا بپزند. روی آنها برگ جعفری خردشده بپاشید و سرو کنید.


کاناپ قارچ، لذیذ و بامزه


ستایش پاکدل


میزان سرو: 8 نفر

مواد لازم:


قارچ (از وسط دو نیم شده): 400 گرم روغن زیتون: 2 ق س نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه: به مقدار لازم
مواد لازم سرو:
نان باگت (سرخ شده): یک عدد سس گوجه فرنگی تند: 2 ق س فلفل قرمز (پودرشده): به مقدار لازم سیر (ریز خردشده): یک حبه نعناع خشک: یک ق چ گردو (پودر شده): یک چهارم پیمانه برگ آویشن تازه: در صورت تمایل
 ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه


طرز تهیه:


روغن زیتون را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید. قارچ را در آن تفت دهید تا آب آن کشیده شود نمک و فلفل سیاه بزنید. نان باگت را سرخ کرده و سپس به ابعاد کوچک برش دهید. برش های نان را در ظرف سرو بچینید.


سس گوجه فرنگی تند، مقداری فلفل قرمز پودرشده، سیر ریز خردشده یا له شده، نعناع خشک و گردوی پودر شده را در ظرف مناسبی با هم به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را روی برش های نان بمالید و روی آنها قارچ قرار دهید. در صورت تمایل روی کاناپ ها را با برگ آویشن تزیین و سرو کنید.


کاناپ نخودفرنگی، لذت را لقمه کنید


بیتا منوچهری

میزان سرو: 2 نفر

مواد لازم:


نخودفرنگی: یک و یک دوم پیمانه تخم مرغ: یک عدد آرد: یک و یک دوم ق س بیکینگ پودر: یک دوم ق چ نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه: به مقدار لازم روغن: به مقدار لازم  ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه


طرز تهیه:


نخود فرنگی ها را در آب بپزید تا نرم شوند. تخم مرغ، آرد، بیکینگ پودر، نمک و فلفل سیاه را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود.


نخودفرنگی پخته را اضافه و مخلوط کنید. روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید. گلوله هایی به اندازه قاشق سوپ خوری از مواد جدا کرده و کف دست خود کمی پهن کنید. آنها را در روغن داغ سرخ کنید تا پخته، طلایی و برشته شوند. در صورت تمایل روی آنها را با ماهی سالمون دودی یا ژامبون تزیین و سرو کنید.


پیچ قارچ، ریزلقمه ای برای طرفداران قارچ

 
غزاله خالدی


میزان سرو: 4 نفر

مواد لازم:


خمیر یوفکا: 3 عدد روغن زیتون: یک پیمانه آرد: 2 ق س نشاسته ذرت: 2 ق س سرکه: یک ق س
مواد لازم میانی:
قارچ (خردشده): 400 گرم پیاز (خردشده): یک عدد روغن: 2 ق س نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودرشده): به مقدار لازم پنیر چدار (رنده شده): یک پیمانه  ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه


طرز تهیه:


ابتدا برای تهیه مواد میانی، قارچ و پیاز را در روغن تفت دهید تا کاملا آب قارچ تبخیر شود. نمک و فلفل بزنید.


خمیر یوفکا ار روی سطح کار پهن کنید. مثلث هایی روی آن برش دهید و آرد، روغن زیتون، نشاسته ذرت و سرکه را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید و با برس بروی خمیر بمالید.


مخلوط قارچ را روی مثلث های خمیر پخش کنید و پنیر چدار بپاشید. خمیر را به آرامی رول کنید. آنها را در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی بچینید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شوند. سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزلقمه های لذیذ و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..