تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه یک دسر سه رنگ درست کنیم؟

۶۳۶۲۹۸

۵۵۶  بازدید

در این مطلب طرز تهیه یک نوع دسر متفاوت را برایتان آورده ایم تا در میهمانی هایتان خاص باشید.

ماهنامه کیک و شیرینی: در این مطلب طرز تهیه یک نوع دسر متفاوت را برایتان آورده ایم تا در میهمانی هایتان خاص باشید.

* میزان سرو: 6 نفر

مواد لازم:

شکر: یک دوم پیمانه آرد: 2 قاشق سوپ خوری نشاسته ذرت: 3 قاشق سوپ خوری اسانس وانیل: یک قاشق چای خوری شیر: یک لیتر تخم مرغ: یک عدد خامه: 200 میلی لیتر شکلات تلخ (ذوب شده): 100 گرم
مواد لازم لایه پرتقالی:آب پرتقال: 3 پیمانه نشاسته ذرت: 2 قاشق سوپ خوری شکر: یک چهارم پیمانه  چگونه یک دسر سه رنگ درست کنیم؟
طرز تهیه:

شکر، آرد، نشاسته ذرت، وانیل، شیر و تخم مرغ را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا بپزند و غلظت یابند. ظرف را از روی حرارت بردارید و هم بزنید. خامه را اضافه و مخلوط کنید. این مخلوط را در دو ظرف بریزید و شکلات تلخ ذوب شده را به یکی از آنها اضافه و مخلوط کنید. مخلوط سفید رنگ را در ظرف های سرو بریزید و در یخچال قرار دهید تا سفت شود. سپس مخلوط شکلاتی را اضافه کرده و در یخچال قرار دهید.

برای تهیه لایه پرتقالی، آب پرتقال، نشاسته ذرت و شکر را در ظرف مناسبی روی حرارت قرار دهید تا قوام یابند. این مخلوط را در ظرف های سرو بریزید و دوباره آنها را در یخچال قرار دهید تا لایه پرتقالی خودش را بگیرد. سپس سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه یک دسر سه رنگ درست کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..