تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال

۶۳۶۴۷۳

۱۰۹  بازدید

مینیمالیسم برای شما چه معنی دارد؟ دیوارهای سفید، کف چوبی و پنجره های فرانسوی بزرگ برای شما یادآور این سبک است؟ رنگ های خنثی و ملایم و مبلمان و لوازم جانبی ساده، خسته کننده یا ارزان نمودی از این سبک را در ذهن شما ایجاد می کند؟ اما الزاما اینطور نیست در واقع سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی به معنای شعار معروف”کمتر بیشتر است” می باشد و این سبک با حالت ها و استایل های متفاوت تمرکز دید را به خود معطوف می کند.

وب سایت دکو بوم: مینیمالیسم برای شما چه معنی دارد؟ دیوارهای سفید، کف چوبی و پنجره های فرانسوی بزرگ برای شما یادآور این سبک است؟ رنگ های خنثی و ملایم و مبلمان و لوازم جانبی ساده، خسته کننده یا ارزان نمودی از این سبک را در ذهن شما ایجاد می کند؟ اما الزاما اینطور نیست در واقع سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی به معنای شعار معروف”کمتر بیشتر است” می باشد و این سبک با حالت ها و استایل های متفاوت تمرکز دید را به خود معطوف می کند.
 نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال


معمار درسبک مینیمال سعی می کند تا با کنار گذاشتن زواید و موضوعات غیر ساده که ذهن مخاطب را مشغول می کند و فقط به کار بردن عناصر لازم اثر خود را ارایه دهد .

نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال

برای توضیح بیشتر این سبک می توان گفت ساده گرایی، ساده پسندی یا مینیمالیسم یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته است.
ساده گرایی در شکل های مختلفی از طراحی و هنر، به ویژه در هنرهای تجسمی و موسیقی استفاده می شود. ساده گرایی پس از جنگ جهانی دوم، در هنر غرب به وجود آمد و بیشتر از سوی هنرمندان هنرهای تجسمی آمریکایی در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی، گسترش پیدا کرد. ساده گرایان بر این باورند که با زدودن حضور فریبنده ترکیب بندی و کاربرد موارد ساده و اغلب صنعتی که به شکلی هندسی و بسیار ساده شده قرار گرفته باشند، می توان به کیفیت ناب رنگ، فرم، فضا و ماده دست یافت.  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال


آثار هنرمندان مینیمالیست گاه کاملاً تصادفی پدید می آمد و گاه زاده شکل های هندسی ساده و مکرر بود. ساده گرایی نمونه ای از ایجاز و سادگی را در خود دارد و نشان از این سخن مشهور می باشد که کمتر غنی تر است.

نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال

در این سبک دکوراسیون داخلی همه چیز نهایت صحت و دقت است و در هیچ چیزی زیاده روی نشده است. همین طور که از اسم این استایل مشخص است، تاکید این سبک بر سادگی و بی آلایشی است. رنگ های مورد استفاده در این سبک ممکن است خیلی تیره و خسته کننده یا روشن باشند، یا در برخی موارد ممکن است از رنگ های درخشان و نمایشی استفاده شود. اجزا و وسایل مورد استفاده در یک مکان با طراحی داخلی مینیمالیست همین طور با اشکال هندسی مثل مربع، مستطیل و دایره می باشند، اما سطوح و ظواهر همه چیز صاف و ساده ، بدون جزئیات و بی آلایش است.

 نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال   نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال  نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشیمن هایی به سادگی سبک مینیمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..