تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیانوش رستمی: شاید مدال نگیرم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: شاید در مسابقات جهانی مدال نگیرم چون ۱۱ ماه بلاتکلیف بودم و اکنون از من انتظار دارند.

به گزارش شما نیوز ،کیانوش رستمی در گفتگو با ایسنا درباره آمادگی خود برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: کمتر از سه ماه تمرین کردم و عالی نیستم. امید به خدا ببینیم چه چیز پیش می‌آید.

 

رستمی در پاسخ به این پرسش که چرا خبری از رکوردهایش نیست، تصریح کرد: چون خیلی هم خبری نیست (با خنده).

 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که احتمال دارد در مسابقات جهانی مدال طلا نگیرد، تاکید کرد: شاید اصلا مدال نگیرم.من به مسابقات می‌روم و مردم فقط دعایم کنند. شرایط روحی خوبی ندارم. خیلی عزیزانم را از دست دادم و از طرفی تمرینات کمی داشتم.

 

 او ادامه داد: ۱۱ ماه درباره نحوه تمرین کردنم بلاتکلیف بودم و چند ماه مانده به آغاز مسابقات گفتند بیایم تنها تمرین کنم. چه انتظاری از من دارند که در مسابقات جهانی رکورد بشکنم و اتفاقات خوبی رخ دهد؟

 

قهرمان المپیک ریو با اشاره به این که گفته می‌شود با دو ماه تمرین کردن هم می‌تواند خودش را به شرایط خوب برساند، گفت: در وزنه برداری اگر یک هفته تمرین نکنی انگار یک ماه تمرین نکرده‌ای، من که ۱۱ ماه تمرین نداشتم. باز هم امید به خدا. سعی می‌کنم حالا که در مسابقات جهانی حاضر شدم دل مردم را شاد کنم. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و اگر در مسابقات جهانی شرکت می‌کنم فقط به عشق مردم است.

 

رستمی در پاسخ به این پرسش که آیا خیلی پایین‌تر از رکوردهایش در المپیک وزنه خواهد زد، تصریح کرد: معلوم نیست شاید از آن بیشتر باشد، شاید کمتر. همه چیز بستگی به مسابقه دارد.

 

او در واکنش به اشتباه فدراسیون جهانی مبنی بر این که ویزایش صادر نشده است، گفت: شاید نمی‌خواهند من به مسابقات جهانی بروم (باخنده).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیانوش رستمی: شاید مدال نگیرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..