تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقل قول آیت‌الله بهجت از آیت‌الله سیدعلی قاضی

نقل قول آیت‌الله بهجت از آیت‌الله سیدعلی قاضیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت "قدس‌سره" به مناسبت ششم ربیع‌الاول سالروز رحلت آیت‌الله سید علی قاضی قدس‌سره، نقل قولی از این عالم ربانی منتشر کرد که در آن از اهمیت نماز اول وقت گفته می‌شود.

در این پست آمده است:

آیت‌الله بهجت قدس‌سره فرمودند:
"آیت‌الله قاضی می‌فرمود: «اگر کسی نمازهای پنج‌گانه را اول وقت بخواند، به [همۀ] مقامات عالیه می‌رسد، وگرنه مرا لعنت کند.» نگفت خوب بخواند. معلوم می‌شود نماز اول وقت خواندن، حضور قلب‌آور هم هست."

سید علی قاضی طباطبایی فقیه، حکیم، عارف شیعه و عالم ربانی سده سیزده و چهارده خورشیدی بود که شاگردان بزرگی همچون آیت‌الله بهجت، علامه طباطبایی، آیت‌الله سید ابوالقاسم موسوی خویی و بسیاری از علمای بزرگ دیگر داشته است.

نقل قول آیت‌الله بهجت از آیت‌الله سیدعلی قاضی

انتهای پیام /

نقل قول از آیت الله قاضی درباره نماز اول وقت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقل قول آیت‌الله بهجت از آیت‌الله سیدعلی قاضی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..