تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع هواداران سپیدرود در اعتراض به وضعیت نامشخص

تعدادی از هواداران تیم سپیدرود رشت، امروز در اعتراض به وضعیت نامشخص مالکیت این باشگاه مقابل هیات فوتبال استان گیلان تجمع کردند.

به گزارش شما نیوز ، صبح امروز تعداد زیادی از هواداران سپیدرود با در دست داشتن تراکت هایی در اعتراض به وضعیت نابسامان مالکیتی سپیدرود مقابل هیات فوتبال گیلان تجمع کردند و خواستار مشخص شدن وضعیت تیم محبوبشان شدند.


سپیدرود حدود ۱۳ ماه و بعد از زمانی که تیم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به هیئت فوتبال گیلان واگذار شد، مالک مشخصی ندارد و با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم میکند.


هواداران سپیدرود نوشته هایی با مضامین: آقای استاندار ورزش دوست گیلان به داد سپیدرود برسید، سپیدرود هویت مردم رشت، سپیدرود بخشکد ماهیها می میرند و سپیدرود همیشه مظلومم طاقت بیار را در دستان خود داشتند.


این تجمع در حالی برگزار شد که روز گذشته سایت رسمی باشگاه سپیدرود خبر از اعلام واگذاری این باشگاه به متقاضیان جدید کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع هواداران سپیدرود در اعتراض به وضعیت نامشخص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..