تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی چانه چگونه انجام می شود

جراحی چانه چگونه انجام می شود؟

تغییر شکل دادن به چانه یا به نوعی بهبودی آن به وسیله جراحی , یکی از روش هایی است که توسط آن فرد می تواند به زیبایی نسبی برسد. این جراحی هیچ جنسیت و گروه سنی ای نمی شناسد , هر فردی پس از مشاوره و بررسی می تواند آن را انجام دهد , این عمل , تعادل و هماهنگی را در کل چهره فراهم می کند. جراحی چانه را به نام ” mentoplasty ” نیز می شناسند.

معمولا آقایان برای داشتن چهره ای نافذتر و چانه ای قوی تر این کار را به انجام می رسانند , بهبودی چانه می تواند با تغییر اندازه , شکل به دست آید , گاهی اوقات چانه باید با بینی و دهان تناسب داشته باشد که ندارد , پس با این جراحی این تناسب را به آن می بخشیم.

حقیقتی که در این بخش می خواهیم بیان کنیم آن است که بسیاری از افراد از شکل ظاهری بینی و لب های خود ناراضی هستند و درصدد اند که با تغییر شکل آن ها قیافه ای بهتر داشته باشند غافل از اینکه شاید تنها با عمل چانه , همه آن چه که می خواهند و ناراضی هستند برطرف گردد. بعضی اوقات عمل بینی و چانه می تواند یک جا انجام پذیرد.

برای بهبود و زیبا کردن چانه روش های متعددی وجود دارد , شایع ترین روش جراحی , ایمپلنت چانه است . البته این روش روی همه افراد پاسخ گو نمی باشد. نمونه هایی از تصاویر جراح چانه را ملاحظه بفرمایید ؛

چه نوع چانه ای به جراحی نیازمند است ؟

اگر شما جز افرادی هستید که صادقانه به این نکته یقین دارید که چانه تا تعادل چهره تان را برهم زده است , جراحی چانه می تواند راهی برای شما در نظر گرفته شود. افرادی که چانه شان عقب یا کوچک و یا تحت اتفاقاتی آن را از دست داده اند نیز پیشنهاد خوبی است , یا حتی بالعکس کسانی نیز هستند که چانه هایشان جلو یا بزرگ می باشد و به دنبال کوچک کردن آن هستند.

حتما بخوانید :   انتخاب دو رنگ سال برای اولین بار در سال ۲۰۱۶

در هر صورت با توجه به رویه های زیبایی شناسی , بیمارانی در جراحی , موفق خواهند بود که با پزشکی قهار مشورت داشته باشند و زیر نظر وی تصمیم نهایی خویش را بگیرند. زیرا جراح به تصمیم گیری هر چه واقع بینانه تر بیمار کمک می کند.

در مورد ایمپلنت چانه چه می دانید؟

برای آن که جراح ایمپلنت را در قسمت چانه جا گذاری کند ,باید برشی بر روی چانه بوجود آورد , که برخی از جراحان این برش را از طریق داخل دهان انجام می دهند. وی در ناحیه اتصال بافت هایی ماهیچه ای که در پایین چانه وجود دارد بریدگی ای درست می کند. (یکی از اعصاب اصلی بدن در این ناحیه قرار دارد اگر جراح به قدر کافی باتجربه و بامهارت باشد ,مشکلی به وجود نمی آید.)

یک سیلیکون جامد یا ایمپلنت پلی اتیلن را در آن بریدگی وارد و جا گذاری می کند که حدودا ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. افراد با توجه به مشورت شان با دکتر و تحقیق هایی که انجام می دهند , نوع ایمپلنت خود را بر می گزینند , حتی می توانند بیش از یک ایمپلنت انجام دهند. (که اکثرا آقایان این کار را می کنند زیرا که استخوان بندی صورتشان بزرگ تر می باشد.)

نمونه های دیگر از تصاویر جراحی چانه ؛

دوره بهبودی و ریکاوری به صورت خواهد بود ؟

پس از انجام جراحی , پزشک قسمت چانه را باند پیچی می کند و تنها یک لوله برای تخلیه مایعات اضافی در آن مکان قرار می دهد. تا چند روز بعد از جراحی, کبودی , تورم و درد وجود خواهد داشت اما در طول ۲ هفته از بین می رود.

حتما بخوانید :   لیپوماتیک چیست

برای مقابله با عفونت های احتمالی ,بیماران در یک دوره یک هفته ای باید آنتی بیوتیک مصرف کنند. چهار الی پنج روز نخست , افراد باید رژیم غذایی سبکی را داشته باشند که سرشار موادغذایی نرم و له شده باشد. برای خوابیدن نیز باید سر خود را بر روی دو یا سه بالشت قرار دهند.

اکثر بیماران قادر هستند پس از یک هفته تا ۱۰ روز به محل کارشان باز گردند.  باز نشدن فک و تنگ شدن دهان امری کاملا طبیعی می باشد و زمانی که افراد به ایمپلنت جدید چانه شان عادت کند , فک ها منعطف تر و بازتر حرکت خواهند کرد . تنها باید کمی صبور باشند.

توجه تان را به کلیپ چگونگی انجام جراحی چانه جلب می کنیم ؛




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی چانه چگونه انجام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..