تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد لیفت صورت

cosmetic surgeon drawing lines on senior woman face for plastic surgery close up در مورد لیفت صورت بیشتر بدانید

در هر روز افراد زیادی از هر سنی و هر موقعیت شغلی و زندگی ,به طرف جراحی زیبایی صورت کشیده می شوند, برخی ها در این فکر هستند که نقایص خویش را درست کنند ,برخی دیگر درصدد جراحی آسیب های ناشی از تصادفات و بیماری های خویش می باشند.
در طول سال های متمادی گرانش زمین , قرارگرفتن در معرض نور خورشید و خصوصا تنش های زندگی , چهره ها را تغییر می دهد , بسیاری از زیبایی های فرد را از بین می برد.
لیفت صورت یکی از روش هایی ست که به خوبی می تواند آثار پیری را ناپدید و تا حدودی کاهش دهد , لیفت صورت برای از بین بردن چین و چروک ها ,سفت شدن پوست صورت و گردن و از بین بردن افتادگی هایی در ناحیه گردن و قسمت پایینی صورت مفید می باشد.

نمونه هایی از لیفت صورت ؛



هر کسی که از علائم قابل رویت پیری در نواحی صورت و گردن در عذاب است ,در صورتی که شرایط ذیل را دارا می باشد , می تواند به پزشک معالج خود رجوع کند و برای عمل آماده شود ؛

• نمایان شدن خط هایی در قسمت زیرین چشم ها و یا خطوطی در اطراف دهان و بینی
• افتادگی در نواحی گونه ها و در قسمت زیرین فک ها
• پیدایش غبغب از افتادگی هایی که در قسمت گردن صورت گرفته است

تصاویری از چگونگی انجام لیفت صورت ؛

یک روش عالی برای بازسازی کردن چهره ؛

اغلب افرادی که برای این عمل به پزشکان زیبایی مراجعه می کنند دارای بالشتک هایی در پایین چشم هایشان دارند که البته پس از انجام این عمل , فرد چهره ای جوان تر پیدا می کند. (فراموش نکنید ؛لیفت صورت تنها ظاهر شما را تغییر می دهد, اخلاق و باطن افراد همان خواهد بود.)
روش های گوناگونی در انجام این عمل وجود دارد ,روشی که هر فرد انتخاب می کند کاملا مطابق با سلیقه ,فرم صورت و تحقیقی است که حول این مقوله انجام داده می باشد. Rhytidectomy یک روش سنتی است که در آن ,مقداری از پوست را بریده و بافت ماهیچه ای زیر آن را در راستای خط افقی موها بالا کشیده و قرار داده. از دیگر روش ها می توان به تزریق ژل و چربی اشاره نمود.

حتما بخوانید :   جراحی شکم یا Abdominoplasty چگونه است

اکثر عمل های لیف صورت ,به طور غیر مستقیم شامل حال گردن نیز می گردد, از آنجایی که پوست صورت متصل به گردن می باشد ,با بالا کشیدن پوست صورت , بینی , چانه و گردن نیز تا حد قابل ملاحظه ای تغییر کرده و بالا آمده است.
لیفت هایی که فقط برای گردن صورت می گیرد ,در زیر چانه برش هایی زده می شود و به همان ترتیبی که برای پوست صورت انجام شد ,پوست گردن را نیز به سمت بالا کشیده و چسب های مخصوصی بر روی بریدگی زده تا جوش بخورند.

تصاویری از نمونه های قبل و بعد از لیفت صورت ؛

دوره ریکاوری ؛

پس از جراحی ,شما باید باند و پانسمان هایتان را برای مراقبت از صورت و گردن تان تا چند هفته داشته باشید, شاید لازم باشد برای مدتی لوله هایی را برای داشتن تنفسی بهتر یا حتی تغذیه تان به بینی و دهان تان داشته باشید , بروز کبودی و تورم کاملا طبیعی است, مطمئنا فعالیت های روزانه تان محدود خواهد گشت و شما همواره تا مدت معینی سر خود را به طرف بالا نگه دارید.

در ابتدا ممکن است تورم , بی حسی , کبودی و حتی احساس تنگی نفس و تنش در صورت و گردن داشته باشید و به نوعی با بررسی صورت خود در آینه شاید احساس ناهماهنگی در اعضای صورت تان داشته باشید, اما اصلا جای نگرانی نیست ,زمان آن خواهد رسید که ورم های صورت تان خوابیده و از شکل تازه خود نهایت رضایتمندی را داشته باشید.

چسب ها ۵ الی ۱۰ روز پس از جراحی برداشته می شوند ,در کل , دوره نقاحت هر فرد تا سه هفته طول خواهد کشید.
باید متذکر شویم که برای جوان سازی ابروها , پلک ها ,چشم ها و بینی لیفت صورت روش مناسبی نمی باشد, افرادی که به دنبال این گونه جوانسازی ها هستند ,باید یا جداگانه برای هر یک اقدام کنند یا به صورت ترکیبی هر دو عمل را با مشورت و تایید جراحشان در یک روز و در یک عمل انجام دهند.

حتما بخوانید :   آموزش آرایش عروس

شما را به دید کلیپ چگونگی انجام این جراحی دعوت می کنیم ؛




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد لیفت صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..