تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیپوماتیک چیست

لیپوماتیک چیست؟

زمانی که افراد پس از انجام ورزش ها و تمرین های سنگین و داشتن رژیم های سخت به نتیجه دلخواهشان نمی رسند , به دنبال جراحی کردن می روند , اما نکته اینجاست که آیا با دستگاه ها و جراحان خوب و حرفه ای آشنا هستند یا خیر.

روش ها و دستگاه های متعددی برای تخلیه چربی های بدن وجود دارد ,افرادی که به مراکز درمانی رجوع می کنند بهتر است با روش های گوناگون و دستگاه هایی که در این روش ها مورد استفاده قرار می گیرد آشنا شوند تا بتوانند انتخاب صحیحی داشته باشند.

لیپوماتیک یک دستگاه است به منظور انجام عمل ساکشن که با دقت تمام به جراح اجازه می دهد تا با حجم بالایی بتواند چربی ها را از تمام مناطق بدن تخلیه و لیپوساکشن کند. در لیپوماتیک ابتدا با استفاده از ابزاری با نام کانول که دارای حرکات ارتعاشی می باشد ,سلول های چربی را شکانده و سپس به آرامی چربی را از بافت بدن عبور داده و خارج کرده .

تصویر دستگاه لیپوماتیک ؛

مزایای دستگاه لیپوماتیک ؛

• امن , موثر و آسان , احتمال آمبولی چربی نسبت به روشهای دیگر ساکشن بسیار کم می باشد.
• اگر کانول با بافت های غیرچربی برخورد داشته باشد ,سیستم امنیتی آن فعال شده و اجازه توقف سریع آن را می دهد.
• حداقل خطرات و عوارض را داراست.
• تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است.
• تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است.
• کم و یا بی درد می باشد.
• پوست را به خوبی حرکت می دهد. جمع شدن پوست در این روش نسبت به روشهای دیگر ساکشن ,به مراتب بهتر می باشد.
• عمل جراحی در کوتاه ترین زمان انجام می شود.
• ریکاوری و بازیابی بافت بدن سریع تر می باشد.
• نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند به سر کار بازگردد.
• از لحاظ اقتصادی , ارزان تر است.

حتما بخوانید :   در مورد لیفت صورت

از نمونه های لیپوساکشن ؛

تفاوت دستگاه اُلتراسونیک و لیپوماتیک در چیست؟

از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت روزافزونی دارد ؛ دستگاه اُلتراسونیک جز دستگاه هایی ست که از بازار خارج شده و جراحی لیپوساکشن هم اکنون با این دستگاه انجام نمی شود , هنگامی که متخصص, چربی های بدن بیمار را با این دستگاه خارج می سازد ,
بدن بیمار با درد بسیاری روبه رو می شود زیرا فرآیند شکستن سلول های چربی بسیار بی رحمانه تر انجام می شود, در حقیقت برای توضیح بهتر باید گفت که امواجی که برای جداسازی چربی ها از التراسونیک ساتع می گردد به یک شوک الکترونیکی خفیف تبدیل می شود و همان باعث بروز درد در بدن بیمار می شود.
این روش عوارض بسیاری را داراست , زیرا شوک اُلتراسونیک نه تنها باعث کاهش چربی در بدن می شود بلکه می تواند به اعصاب , عضلات و رگ های خونی بدن را نیز آسیب بزند و در پایان , نتیجه برای بیمار رضایت بخش نخواهد بود.

از طرف دیگر , دستگاه لیپوماتیک بسیار باآرامش و باملایمت برخورد می کند ,این دستگاه هوا را به صورت فشرده در خود نگه می دارد و با یک کانول که به طور خودکار ۳۶۰ درجه چرخش دارد وارد بدن می شود . حرکتی که کانول دارد موجب می گردد که در حین آنکه چربی در حال جدا شدن می باشد همزمان نیز از بدن تخلیه شود.
این دستگاه دارای امنیت بالا و موثر می باشد و قاعدتا زمانی که در عمل جراحی از اقدامات و دستگاه هایی با ایمنی بالایی استفاده شود , خطرات کمتری را نیز در پی خواهد داشت. دستگاه لیپوماتیک به راحتی قابل حمل است , به همین خاطر جراحان بادقت بیشتری بر روی کاری که انجام می دهند تمرکز خواهند داشت.
نتایج جراحی نیز با کمک چنین دستگاهی فوق العاده رضایت بخش خواهد بود. ( دوری جستن از غذا های نمکی و چربی در ماه اول ضروری می باشد. )

حتما بخوانید :   لیپوساکشن چیست و چگونه انجام می شود

تصویر میله سوزنی شکل دستگاه لیپوماتیک که جراح وارد بدن می کند ؛

توصیه های مهم پیش از انجام لیپوساکشن با دستگاه ؛

نداشتن فشار خون بالا
مقدار گلوکز و دیابت باید کنترل شود.
افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند باید احتیاط کنند.
پیش از انجام عمل بای آزمایش خون انجام شود
آزمایش بارداری باید انجام شود.

قسمت هایی از بدن که توسط دستگاه لیپوماتیک چربی زدایی می گزدند :

چگونگی عملکرد لیپوماتیک در حین جراحی ؛

این عمل تحت بیهوشی موضعی انجام می گردد , جراحان پلاستیک برش های طولی ای بین ۲ تا ۶ میلی متر را در نواحی علامت گذاری شده می زنند. لوله کانولا را وارد بافت های چربی کرده و آن ها را از طریق حرکت چرخشی و ارتعاشی سر دستگاه تخریب کرده و به بیرون می کشد. (این حرکات هیچ عارضه ای را برای بیماران به وجود نمی آورد.)
بعد از جراحی, بیماران تغییرات و کاهش وزن خود را سریعا حس می کنند, چربی های تخلیه شده می توان برای جراحی های زیبایی ای همچون ؛ لب ها , گونه ها و دست ها بعده ها مورد استفاده قرار داد.

عوارضی که ممکن از به دنبال داشته باشد ؛

درست مانند سایر جراحی ها ,این نیز عاری از عوارض نمی باشد. برخی از بیماران ممکن است کبودی یا خونریزی داشته باشند که چند روز پس از جراحی فروکش خواهد کرد (کبودی ها ۲ هفته کامل طول می کشد), این مشکل معمولا در افرادی که قبل از عمل از آسپرین استفاده کرده اند , دیده می شود.

چگونگی چربی زدایی دستگاه لیپوماتیک :

حتما بخوانید :   در مورد جراحی و لیفت بازو بیشتر بدانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیپوماتیک چیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..