تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق ۹ میدان نفتی جدید هم مرز با ایران و کویت را مناقصه می گذارد

وزرات نفت عراق اعلام کرد، ۹ میدان جدید نفت و گاز این کشور برای اکتشاف به مناقصه گذاشته می شود.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، وزارت نفت عراق در بیانیه ای اعلام کرد، عراق قصد دارد از شرکت های خارجی انرژی برای مناقصه اکتشاف و توسعه ۹ میدان جدید نفت و گاز این کشور که در نزدیکی مرز ایران و کویت قرار دارد، دعوت بعمل آورد.

همچنین در کنفرانس خبری وزارت نفت عراق که ساعاتی پیش برگزار شد،  مسئولین عراقی اعلام کردند این بلوک های اکتشافی در قسمت جنوب و شرق عراق قرار دارند و از این ۹ میدان جدید نفت و گاز، یک میدان اکتشافی در قلمرو آبی این کشور قرار دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق ۹ میدان نفتی جدید هم مرز با ایران و کویت را مناقصه می گذارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..