تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدیل مثبت 31 درصدی "دعبید"

شرکت داروسازی دکتر عبیدی با سرمایه ثبت شده 672 هزار میلیارد ریال اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال 12 ماهه منتهی به پایان آذر ماه 97 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) شرکت داروسازی دکتر عبیدی برای دوره 12 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال 97 به ازای هر سهم یک هزار و 449 ریال سود پیش بینی کرد.

"دعبید" در 12 ماهه منتهی به پایان آذر ماه 96 به ازای هرسهم یک هزار و 103 ریال سود پیش بینی کرده بود که برای سال مالی آینده 31 درصد سود را افزایش داد.

داروسازی دکتر عبیدی سود خالص را برای سال مالی منتهی به پایان آذر ماه 97 ، 973 میلیارد و 480 میلیون ریال اعلام کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داد.

"دعبید" سود سهام پیشنهادی را برای سال مالی منتهی به پایان آذر سال 97، 144 ریال اعلام کرده است. این شرکت برای سال مالی منتهی به پایان آذر ماه 96 به ازای هر سهم 110 ریال سود پیشنهادی اعلام کرده است.

داروسازی دکتر عبیدی دلایل تغییرات دوره منتهی به پایان آذر ماه 97 را اینگونه اعلام کرد: 1- عمده افزایش در مبلغ سود هرسهم برای سال مالی 1397 نسبت به سال مالی 1396 ناشی از افزایش فروش شرکت بوده که این افزایش حجم عملیات باعث افزایش سطح تسهیلات شرکت و متعاقبا افزایش هزینه های مالی شده است. 2- خاطرنشان می شود بالاتر بودن نسبت افزایش مبلغ فروش به حجم آن ناشی از تغییر سبد محصولات به محصولاتی است که ارزش ریالی بالاتر وحجم تولید کمتری دارند که بخشی از آنها از محصولات جدید هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدیل مثبت 31 درصدی "دعبید"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..