تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس زاده: از صحبت‌های داور با دایی متاسف شدم

۶۳۷۰۴۱

۳۱۰۹  بازدید

مهاجم گلزن سایپا می گوید گلی که داور مردود اعلام کرد کاملا صحیح بود و نمی‌دانم چرا او در این بازی اینطور قضاوت کرد.

ورزش سه: محمد عباس زاده که روز گذشته موفق شد گل سه امتیازی نارنجی پوشان را به ثمر برساند در رابطه با این بازی می گوید: خدا را شکر که شرمنده علی آقا نشدیم. او به ما اعتماد کرد و توانستیم بازی را ببریم. تمام بچه‌ها هرچه در توان داشتند گذاشتند تا ابتدا از گل‌مان حراست کنیم و سپس گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و بازی را با پیروزی پایان دهیم و 3 امتیازش را از آن خود کنیم.

مهاجم نارنجی پوشان در رابطه حرف و حدیث هایی که مبنی بر یارگیری تیم سایپا در ابتدای فصل مطرح شد می گوید: این صحبت‌ها درباره آقای دایی درست نیست و علی آقا گناه نکردند سراغ بازیکنانی دیگر نرفته‌ و آنها را جذب نکرده‌اند. ایشان تا اینجای کار از داشته و نداشته تیم بهترین بهره را بردند و فکر می‌کنم سایپا با بضاعتش در بازیکن و مصدومانی که داشته خوب نتیجه گرفته و مطمئنا بعد از این همه بهتر از آن چیزی که تصورش را هم کنید خواهد شد.

او درباره داوری این دیدار می گوید: گلی که داور مردود اعلام کرد کاملا صحیح بود و نمی‌دانم چرا او در این بازی اینطور قضاوت کرد. متاسفم که ایشان با اسطوره فوتبال ایران آنطور صحبت کرد و در نهایت علی آقا را اخراج کرد. اگر همیت و تلاش بچه‌ها نبود داور می‌خواست با نتیجه دیگری که برایمان احتمال رقم خوردنش می‌رفت چه جوابی به ما بدهد یا چه دفاعی از خودش داشت. واقعا چنین اتفاقاتی در فوتبال جای تاسف دارد، امیدوارم در دو بازی باقیمانده سایپا که یکی از مهمترین دیدارهایمان هم هست داوری با ما مهربان‌تر باشد و عدالت رعایت شود.

عباس زاده در پایان درباره آقای گلی خود در لیگ هفدهم می گوید: آقای گلی؛ از ابتدای فصل به آن فکر می‌کردم و تمام تلاشم را هم می‌کنم که در نهایت به آن برسم. درست است به آقای گلی نرسیده‌ام ولی عملکردم تا اینجای کار باتوجه به 5 گل، 2 پاس گل و 2 پنالتی خوب است و در ادامه تمام تلاشم را می‌کنم تا این آمار را ارتقا دهم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس زاده: از صحبت‌های داور با دایی متاسف شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..