تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام آزمون EPT آذر ماه دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز ثبت نام آزمون EPT آذر ماه دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا یکشنبه 12 آذرماه ادامه خواهد داشت.

آزمون EPT، روز جمعه 24 آذر ماه96 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 22 آذر ماه است.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام و از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند .

گفتنی است، پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/

زمان برگزاری آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام آزمون EPT آذر ماه دانشگاه آزاد اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..