تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک گربه در سفارت بریتانیا استخدام شد!

سفارت بریتانیا , علاوه بر موش گیری، کار او ارتباط با دنبال کننده هایش در توئیتر است. چیزی که که جالب است این است که مردم بریتانیا سفارتخانه بریتانیا در اردن را در نور تازه ای می بینند.

استخدام گربه در سفارت بریتانیا

یک گربه در سفارت بریتانیا در امان ، به سمت جدید خود Chief Mouser یا به اصطلاح مدیر موش گیری انتخاب شد.این سنت که یکی از سنت های دیرین و جا افتاده سفارت های بریتانیا است، اخیراً در جهان سر و صدای زیادی کرده است.

«لورنس آو ابدون» یا «لورنسِ ابدون» یک گربه پشمالوی سیاه و سفید است.
نام او از «تی. ئی. لورنس» یک افسر نظامی بریتانیایی گرفته شده که در طول جنگ جهانی اول، در کنار سربازهای عرب بر ضد امپراتوری عثمانی جنگید.
«ابدون» نیز نام محله ای در امان است که سفارتخانه در آن واقع است.

سفارت بریتانیا موش گیری گربه در سفارت بریتانیا

«لورنس ابدون» از ماه گذشته که از پناهگاه حیوانات به سفارتخانه آورده شد،
بیش از ۲,۵۰۰ نفر دنبال کننده روی توئیتر ، پیدا کرده است.

کارمند شدن یک گربه در سفارت بریتانیا

لورا دوبن، معاون سفیر گفت:
«علاوه بر موش گیری، کار او ارتباط با دنبال کننده هایش در توئیتر است.
چیزی که که جالب است این است که مردم بریتانیا سفارتخانه بریتانیا در اردن را در نور تازه ای می بینند. با استفاده از حساب توئیتر لورنس سعی داریم که جنبه متفاوتی از اردن را به مردم نشان دهیم، که واقعاً چه جور جایی است، یک کشور آرام و موفق که جهانگردهای بریتانیایی باید بیایند و از آن دیدن کنند.»

همچنین بخوانید :  عروس ها و مادر شوهر ها

حساب توئیتر لورنس تحت نام [email protected] است و هنوز چندی از حضور او در شبکه های اجتماعی نگذشته که توسط برخی به خاطر چاقی مورد انتقاد قرار گرفته است.

خانم دوبن گفت:
«لورنس کمی ناراحت است چون بعضی ها گفتند که او چاق به نظر می آید.
به خاطر همین شروع به ورزش کرده تا این مشکل را حل کند.»

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک گربه در سفارت بریتانیا استخدام شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..