تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان سفرا و برپایی بازارچه خیریه دیپلماتیک در آنکارا

️بازارچه خیریه دیپلماتیک به همت زنان سفرا و کارمندان سفارتخانه‌های خارجی مقیم ترکیه در هتل ماریوت آنکارا صبح امروز برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، در این بازارچه خیریه که عواید آن صرف امور انسان دوستانه می شود، همسران سفرا و کارمندان دیپلمات نمایندگی های سیاسی با به نمایش گذاشتن صنایع دستی و سنتی و غذاهای محلی ضمن معرفی آداب و فرهنگ کشور خود فضای تعامل و نزدیکی میان فرهنگ ها را ایجاد می‌کنند.

در این بازارچه همسران دیپلمات های سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز با اختصاص یک غرفه نسبت به معرفی جاذبه های فرهنگی متنوع ایران، از جمله تنوع غذایی، صنایع دستی و آداب وسنن ایرانی، حضور شایسته ای را در این اجتماع فرهنگی ایفا کردند.

سفیر ایران و معاون وزیر امور خارجه ترکیه از جمله بازدید کنندگان این بازارچه خیریه و غرفه ایران بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان سفرا و برپایی بازارچه خیریه دیپلماتیک در آنکارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..